‘Oekraïne-crisis komt bij de problemen die we al hadden.’ Een gesprek met Kees de Kort

• maandag 21 maart 2022
  • Categorie:
  •  Ad Verbrugge in gesprek met macro-econoom Kees de Kort over de invloed van de oorlog in Oekraïne op de economie.

19-3-2022

GEABONNEERD

Ad Verbrugge in gesprek met macro-econoom Kees de Kort over de invloed van de oorlog in Oekraïne op de economie. -- De Nieuwe Wereld TV is een platform dat mensen uit verschillende disciplines bij elkaar brengt om na te denken over grote veranderingen die op komst zijn door een combinatie van snelle technologische ontwikkelingen en globalisering. Het is een initiatief filosoof Ad Verbrugge in samenwerking met anchors Jelle van Baardewijk, Marlies Dekkers, Marthe van Rijn en Thomas Bollen. De Nieuwe Wereld TV wordt gemaakt in samenwerking met Centrum Ethos aan de VU en Filosofische School Nederland. Draag bij aan de eindejaarsactie: https://www.gofundme.com/f/decemberac... Volg ons! https://linktr.ee/de_nieuwewereld Wil je ons steunen? Dat kan hier: https://www.whydonate.nl/donate/denie...

Dekker zei

Hubert Bruls, de communistische VVD burgemeester van Nijmegen is een goed voorbeeld van hoe krankzinnig de politiek geworden is.
    Deze volgevreten idioot die qua lichaamsbouw het evenbeeld is van de eveneens volgevreten PvdA'er idioot Timmermans, heeft er geen enkele moeite mee om bezittingen van anderen in beslag te nemen voor het zogenaamde goede doel.
    Deze idioot weet dat hij zijn belachelijke uitspraken kan doen omdat hij door het overgrote deel van Regering en Kamer gesteund wordt en tel daar dan meteen bij op, de onvoorwaardelijke steun van de staats TV en de Dagbladen.
    Zover zijn we al gekomen in dit verziekte landje, maar nog steeds horen of lezen we niets over de laptop van Hunter Biden waar na intensief onderzoek gebleken is dat het officieel is dat de fam. Biden zich schuldig heeft gemaakt aan corruptie. Joe Biden, de corrupte seniele, pedofiele President van Amerika wordt nog steeds onvoorwaardelijke gesteund door dezelfde media en Regering want natuurlijk mag er niets bekend worden over de in en in smerige dwaallichten van de Democraten.