NHD: Ingezonden stuk benoeming griffier.

• donderdag 31 maart 2022

HOLLANDS KROONNHD: Ingezonden stuk benoeming griffier.

NHD:

Ingezonden stuk benoeming griffier.

In de vergadering van 29 maart stond de benoeming van een nieuwe griffier op de agenda voor de Raad van Hollands Kroon.

Eén dag vóór de installatie van de nieuwe Raad besloot de aftredende Raad over de benoeming van de functionaris die in de komende periode de Raad moet ondersteunen en adviseren. Zonder op de kwaliteiten van de voorgedragen persoon in te gaan, zijn bij deze gang van zaken zeker vraagtekens te plaatsen.

Was het bij voorbeeld niet netjes geweest de nieuwe Raad op 30 maart over de benoeming van zijn griffier te laten besluiten ?

Was dit besluit niet een poging van de aftredende Raad om over zijn graf heen te regeren ?

Was dit besluit wel als behoorlijk te kwalificeren ?

Arjen Voogt

Typisch Hollands Kroon, het duidt op een gebrek aan fatsoen.

Geen fatsoenlijk besluit om de aftredende fractievoorzitter van het CDA tot griffier te benoemen.

Zoiets kan je verwachten van een gemeente die pretendeert de slimste gemeente van heel Nederland te zijn.

Dekker zei

Hollands Kroon pretendeert niet alleen de slimste Gemeente van Nederland te zijn het is ook de slimste Gemeente van Nederland op het gebied van: Hoe kan ik het best de burgers belazeren?
    Kan ook niet anders met VVD, CDA, SHK en een PvdA burgemeester als College.

Benoeming Vriends:

Eerste stap naar GEEN VERANDERING!!!!

Was te verwachten in de slimste gemeente van heel Nederland.

Goed voorbeeld doet goed volgen luidt een bekend spreekwoord. Zo zou het ook moeten gaan in een beschaafd land. Echter in Nederland is het gewoonte geworden om het tegenovergestelde te doen. Keer op keer blijkt dat Den Haag(Rutte en Co) week in week uit het slechte voorbeeld geeft, Hollands Kroon is er als de kippen bij om die slechte voorbeelden te volgen en dat is ze prima toevertrouwd.