The Trueman Show #62 Thierry Baudet

• donderdag 24 februari 2022
  • Categorie: , , ,

“Het coronabedrog; de globalistische machtsgreep en The Great Reset”

24-2-2022

Bezoek www.jornluka.com. Alle content die ik maak is gratis. Als je het tof vindt wat ik maak, doneer dan zodat we steeds meer en betere content kunnen maken. Wil je iets anders bijdragen? Ook dat kan. Mail me dan: info@jornluka.com. Dank jullie wel voor jullie steun. Jullie maken The Trueman Show en onze tours mogelijk! Voor deze 62ste aflevering zijn we afgereisd naar Amsterdam. We zijn namelijk uitgenodigd door Thierry Baudet om in zijn appartement een bord lasagne mee te eten en daarna eens rustig de tijd te nemen voor een gesprek. Thierry heeft namelijk sinds deze week zijn nieuwe boek uit genaamd “Het coronabedrog; de globalistische machtsgreep en The Great Reset”. Hierin valt te lezen wat Thierry’s conclusies zijn welke agenda’s zich volgens hem afspelen achter het corona narratief. Het boek is aan te schaffen via de volgende link: https://amsterdambooks.com Verder is het bijna precies een jaar geleden dat Thierry voor de eerste keer is verschenen in The Trueman Show. Aan het einde van dat gesprek spraken we af het gesprek nog eens over te doen na een paar maanden. Om te kijken of we allebei nog steeds hetzelfde naar de wereld keken. Dit kwam dus lekker samen.
    Jorn Luka

Stephan zei

1:00:00 Over de PCR test methode :
    We worden bedolven onder informatie - dat op zichzelf weer een apart en interessant aspect is vh Verdeel % Heers euvel - daardoor kan ik hier even niet meer zeggen WIE het volgende gezegd heeft, maar er wordt gezegd door een aantal niet omgekochte medische experts, dat er OOK gebruik werd gemaakt vd PCR test methode ten tijde van de opkomst vh HIV verhaal. En hoogstwaarschijnlijk ook bij alle grote zgn. epidemische gevallen daarnà, zoals de varkensgriep, vogelgriep, antrax, MERS, etc.
    Of de test METHODE tòen al zodanig gekalibreerd was [ zodat het de gewenste uitkomsten zou genereren ] weet ik niet. En waarom het toen niet zo gedetailleerd onder onze aandacht gebracht is geworden en nu wel, is voor mij ook de vraag of iig een vraag.
    In ieder geval kwamen we [ retrospectief ] toen OOK al dezelfde namen tegen, zoals Fauci. Daarmee is de KANS, dat het toen ook al kwade opzet was een heel stuk aannemelijker. Het vermoeden dat al die voorgaande cases gebruikt werden als OEFENINGEN voor het huidig misdadig euvel is daarmee OOK heeel voorstelbaar.
    Een ander ding wat me opgevallen is, is dat men pleegt te zeggen dat er misbruik gemaakt is geworden van de aankondiging vd coronacrisis. NUANCERING is hier op zijn plaats : MIJN overtuiging is dat er een selecte kleine groep was / is, die deze crisis voorbereid, opgezet en geïnitieerd heeft EN er is een veel grotere groep, die hiervan misbruik heeft gemaakt, volgens hun lijfspreuk: Never Waste A Goog Crisis !!
    In dit stadium vd crisis is het bijna misdadig om nog te zeggen, dat de zgn. gezondheidscrisis ons overkomen is !! Het is nu wel klink klaar duidelijk dat dàt iig niet het geval was > > het is heel bewust gecreëerd.