Patholoog waarschuwt voor Covid-‘vaccin’: ‘Kankers nemen toe als een raket’ (video)

• donderdag 10 februari 2022
  • Categorie: , ,
  •  "We hebben ons collectieve medische verstand verloren voor geld." - Dr. Ryan Cole

De corona-vaccins zijn ineffectief en verantwoordelijk voor het toegenomen aantal kankergevallen, waarschuwt patholoog Dr. Ryan Cole. Uit gegevens van zijn gevaccineerde patiënten en gegevens die hem door oncologen zijn toegestuurd, blijkt dat de vaccins het immuunsysteem ontregelen. Cole zei ook dat het sterftecijfer door alle oorzaken hoger is bij gevaccineerde mensen, meldt RAIR.

Toen het vaccin werd uitgerold, begon de patholoog te zien “dat dit virus dat bij kinderen zo’n bultje veroorzaakt, bij volwassenen begint op te duiken”. Bovendien merkte hij dat het aantal kankergevallen bij vrouwen begon toe te nemen. Het aantal gevallen van baarmoeder- en baarmoederhalskanker was bijvoorbeeld hoger dan normaal.

Vaccinaties hebben volledig gefaald

“Het is een patroon,” vertelde Dr. Cole aan verslaggever Veronika Kyrylenko. “Mensen moeten weten dat er risico’s aan verbonden zijn. De voordelen moeten groter zijn dan de risico’s. We weten dat deze injecties niet werken – ze zijn nu mislukt. Nu Omikron er is, zijn de injecties volledig mislukt.”

“De injectie waarvan ze nog steeds zeggen dat mensen een booster moeten krijgen [van] is een spike-eiwit dat giftig is voor het menselijk lichaam. Het veroorzaakt dezelfde ziekte als het virus en predisponeert mensen voor auto-immuun aanvallen en potentieel kankerrisico op korte termijn,” waarschuwde de patholoog.

“Het gaat als een raket”

Nadat Dr. Cole zich had uitgesproken over de risico’s van het covid-vaccin, namen ’talrijke’ oncologen contact met hem op. De artsen meldden dat ze “de vreemdste kankers, en kankers die we onder controle hebben kunnen houden en behandelen, als een malle zien opkomen – in stadium 2, stadium 3, stadium 4, zomaar ineens.”

“Dat komt door de immuunstoornis die deze injecties veroorzaken,” benadrukt Dr. Cole. Een immuunsysteem dat gecompromitteerd raakt, kan de groei van kanker niet in toom houden.

Bekijk het volgende interview met Dr. Cole, die een veel gedetailleerdere uitleg geeft over het mechanisme waardoor deze mRNA shots je kans op kanker, maar ook op andere gezondheidsproblemen, vergroten:

Dr. Cole aangevallen

Dr. Cole is een Board-Certified Pathologist die is opgeleid aan de Mayo Kliniek en een CEO en medisch directeur van Cole Diagnostics, een van de grootste onafhankelijke laboratoria in de staat Idaho. De arts is echter het doelwit geworden en verguisd omdat hij patiënten die met Covid worstelen levensreddende geneesmiddelen zoals hydroxychloroquine en Ivermectin heeft aangeboden. Zoals Dr. Cole meldt, “hebben we ons collectieve medische verstand verloren voor geld.”

In de meeste landen worden alle maatregelen om Covid te bestrijden, behalve de mislukte en gevaarlijke “vaccinatie”, systematisch onderdrukt. Ivermectine, hydroxychloroquine, monoklonale antilichamen, quercetine, NAC, zink, vitamine D3 en C worden allemaal veroordeeld, belachelijk gemaakt en verboden door de staat. Artsen als Cole die Ivermectine of alternatieve behandelingen voorschrijven worden ontslagen, medisch en psychologisch ongeschikt geacht, of vervolgd.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

Pas als de naasten 1 voor 1 gaan omvallen zullen veel mensen begrijpen dat ze beet genomen zijn door de farmacie en hun loopjongens, de psychopaten Rutte, de Jonge en de uiterst griezelige Ernst Kuipers.