Oekraïne: Hoe lang wil het Westen nog leugens blijven voorschotelen?

• vrijdag 25 februari 2022
  • Categorie: , ,
  •  En men heeft Rusland als een zielige hond behandeld.

Oekraïne: Hoe lang wil het Westen nog leugens blijven voorschotelen?

(Door: “KEWIL” – Vertaling: E.J. Bron)

Waarom wordt er over de Oekraïne en Rusland door de overweldigende meerderheid van onze ignorante politiek en gelijkgeschakelde pers in het Westen al jarenlang alleen maar gelogen? Heeft nog niemand van onze elites gehoord dat er op de Krim overwegend Russen leven en dat het referendum over de toetreding tot Rusland dienovereenkomstig uit viel? En in het oostelijke deel van de Oekraïne, in de Donbas, ziet het er nu ongeveer net zo uit.

Dat Duitsland bij de hereniging eerst helemaal niet gedurfd heeft om de NAVO voormalig DDR-gebied binnen te laten, is een meermaals bewezen geschiedkundig feit, en dat de NAVO zich daarna sinds 1990 regelrecht tot aan de Russische grenzen heeft uitgebreid, laat iedere landkaart zien.

Rusland als een zielige hond behandeld

Terwijl de toetreding tot de NAVO van de Oekraïne al minstens acht jaar door het Westen werd bevorderd. NAVO-manouevres in de Baltische landen vonden op gezichtsafstand van de Russische grenzen plaats. En het ophitsen tot oorlog van het Westen tegen Poetin is eveneens al vele jaren schering en inslag!

Terwijl Poetin rondom het jaar 2000 heel Rusland in de NAVO wilde hebben! Maar het Westen wilde hem niet, maar een kapot Rusland. Daarentegen zou men elke deelrepubliek direct hebben opgenomen om Rusland te verkleinen.

En men heeft Rusland als een zielige hond behandeld. Bestond er niet ooit een G8? En waarom hebben we sinds 2014 alleen nog een G7? Zojuist vond de Veiligheidsconferentie in München plaats. Rusland was niet uitgenodigd, een vooropgezette belediging van het Westen.

De politiek van Poetin was altijd rationeel

Wat hebben Macron en Scholz hem tijdens hun laatste urenlange bezoeken aangeboden? Blijkbaar alleen maar loos gezwets!

De politiek van Poetin was in ieder geval altijd rationeel. De Krim is en blijft Russisch. En wat de legaliteit van Rusland betreft: heeft Washington zich eigenlijk ooit iets van legaal politiek handelen aangetrokken? Wist Bill Clinton iets van de Slag op het Merelveld toen hij de NAVO in het Kosovo-conflict tegen het volkerenrecht in de Serviërs liet bombarderen? Of zat Lewinsky net op dat moment aan zijn rits en was hij afgeleid? Dit was de eerste oorlog in Europa na 1945, gestart door de VS!

Waarom kunnen we Rusland niet normaal en geciviliseerd behandelen?

En waar moeten we dan verder gaan? Ter bevordering van de “Arabische Lente” bombardeerde het Westen van Libië tot Syrië overal waar en hoe en hoelang dit het beviel. Wat achterbleef waren honderdduizenden doden, miljoenen vluchtelingen en ruïnes. Failed States rondom de hele Middellandse Zee.

En hoe zat dat maar weer met de gigantische Amerikaanse leugen over de massavernietigingswapens voor de Golfoorlog tegen Saddam Hussein? Hetzelfde resultaat. Irak kapot, massa´s doden. En eigenlijk zou menigeen zich nog Afghanistan moeten herinneren. Was daar laatst niet wat aan de hand? Al vergeten? Het Westen heeft miljoenen doden achtergelaten.

Bij de vergelijking tussen Poetin´s Rusland en de VS sinds de afgelopen 20 jaar is Poetin in ieder geval bijna een engel en het exacte tegendeel van datgene wat onze media op dit moment non-stop verkondigen. Wie moet hier baat bij hebben? Wij in ieder geval niet. Waarom kunnen we Rusland niet normaal en geciviliseerd behandelen?

Aan het einde van het conflict zal de Donbas-regio Russisch zijn, de Oekraïne neutraal, maar niet door Rusland bezet. Dat had men eerder en goedkoper kunnen hebben. Rusland zal verder opschuiven naar China, en wij betalen hogere energieprijzen. Was dit nu nodig?

Bron:
    pi-news.net
    Door: “KEWIL”

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)

Unknown zei

geen speld tussen te krijgen. goed artikel; wat is idd die obsessie met rusland altijd als DE VIJAND te zien. Met namelijk natuurlijk door die compleet incompetente MsM... word er knettergek van

Vanaf de Tweede Wereldoorlog en misschien nog wel daarvoor, is ons voorgehouden dat Rusland slecht was en Amerika goed.
    Toen de EU een feit was deed die ook nog een duit in het zakje door Rusland te bestempelen als het kwaad. Het wordt ons dag in dag uit ingeprent door media en regering en niet te vergeten de veelal extreem linkse leerkrachten op de scholen die onze kinderen hersenspoelen.