“Neem contact op met uw arts… Geen tijd om te wachten”: Pfizer geeft dringende waarschuwing voor longembolie veroorzaakt door bloedklonters

• dinsdag 15 februari 2022
  • Categorie: , ,
  • Pfizer heeft een onheilspellende publieke waarschuwing uitgegeven over “diep-veneuze trombose,” in wat een andere zogenaamde samenzweringstheorie lijkt te bevestigen die al maanden de ronde doet.

15-2-2022

Pfizer plaatste de waarschuwing op Twitter over diep-veneuze trombose, de medische term voor een bloedklonter in een diepe ader, die naar de longen kan reizen en een longembolie kan veroorzaken. Ze zeggen dat als mensen problemen hebben met ademhalen of pijn op de borst, ze onmiddellijk een arts moeten bellen.

“Neem contact op met uw arts als u symptomen ervaart – dit is geen tijd om te wachten,” verklaart Pfizer.

Big League Politics heeft eerder gerapporteerd over hoe officiële propaganda-organen zoals de Amerikaanse gezondheidsautoriteit CDC proberen de kwestie van bloedstolsels die mogelijk worden veroorzaakt door experimentele COVID-19 vaccins, voor te zijn:

“De Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention plaatste afgelopen donderdag een online bericht waarin werd aangekondigd dat iedereen een bloedklonter kan krijgen, zelfs als ze gezond zijn en in topconditie verkeren. De boodschap adviseerde alle Amerikanen om uit te kijken en zich te verdedigen tegen “levensbedreigende bloedstolsels.”

#DYK dat iedereen een bloedstolsel kan krijgen?” schreef het CDC op Twitter. “Of je nu een atleet of een fan bent, laat een bloedstolsel de grote wedstrijd dit weekend niet verpesten. Leer hoe u uw gezondheid kunt beschermen.”

Een kleine tekstinvoer op de afbeelding van de CDC beweert dat “iedereen het risico loopt op bloedstolsels” en dat “zelfs de gezondste atleten bloedstolsels krijgen”.

Het online bericht bevat ook een link naar de website van de CDC, die hun definitie van bloedstolsels, medisch gedefinieerd als “veneuze trombo-embolie”, beschrijft. Een onderdeel van de link wijst er verder op dat “10 tot 30% van de mensen binnen een maand na de diagnose zal overlijden” aan de aandoening.

Het onderwerp van plotselinge en toevallige sterfgevallen door verrassingsbloedklonters en andere mogelijk verwante aandoeningen zoals hartaanvallen is de laatste tijd populairder geworden, waarbij velen hun bezorgdheid hebben geuit over wat een ongewoon groot aantal voetballers en andere atleten lijkt te zijn die plotseling in elkaar zijn gezakt of zelfs zijn gestorven tijdens het spelen van een wedstrijd.”

Het lijkt erop dat we hebben geleerd wat de eerste (van waarschijnlijk vele) grote lange termijn bijwerkingen van de COVID-19 prik zullen zijn. Verwacht veel uitvluchten van Big Pharma en zielloze media narratieven als de rapporten van bloedstolsels en complicaties door het dak schieten.

Copyright © 2022 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram

Kort geleden een jong meisje overleden aan een longembolie en de artsen stonden voor een raadsel. Misschien dat ze eens onderzoek moeten gaan doen naar die rotzooi die ze de mensen op last van de Overheid inspuiten?
    Ook nu nog wordt er op TV door de Overheid reclame gemaakt voor het booster vaccineren van kinderen, dit is moord met voorbedachte rade van de Overheid.

Voor wie de dagbladen en daarin de auto-ongelukken in de gaten houdt zal het zijn opgevallen dat er de laatste tijd opvallend veel eenzijdige auto-ongelukken gebeuren waar geen verklaring voor is. Misschien terug te voeren op de gevaarlijke Corona injecties?