Jeroen en Willem nemen de week door

• vrijdag 11 februari 2022
  • Categorie: , ,
  •  In deze aflevering bespreken Jeroen en Willem internationaal nieuws, politiek theater en de val van het narratief.

11-2-2022

In deze aflevering bespreken Jeroen en Willem internationaal nieuws, politiek theater en de val van het narratief. Ook vluchtpogingen in de vorm van afleiding, oorlog voeren, corruptieschandalen en mededaders onder de bus gooien komen aan bod. --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz

Stephan zei

"De toekomst van vaccins lijkt misschien meer op het eten van een salade dan op het krijgen van een prik in de arm. Wetenschappers van UC Riverside bestuderen of ze eetbare planten zoals sla kunnen veranderen in mRNA-vaccinfabrieken. Messenger-RNA- of mRNA-technologie, gebruikt in COVID-19-vaccins, werkt door onze cellen te leren te herkennen en te beschermen tegen infectieziekten." [ ps: die laatste zin is natuurlijk onzin ].

De hedendaagse super rijken zijn bezig de wereldbevolking te decimeren.
    Niet de hele wereldbevolking natuurlijk want ze hebben soldaten nodig om daarna elkaar te bestrijden.
    Iedere beschaving is nog ten onder gegaan en de hedendaagse beschaving, of althans wat er nog van over is, is ook gedoemd te verdwijnen.
    De meeste beschavingen zijn ten onder gegaan doordat ze werden overlopen door wilden en dat zien we nu ook gebeuren met de intocht van steeds meer halve wilden. Het zijn ook voor ruim 90% jonge mannen, al laat de media beelden zien van zielige kleine kindertjes en vrouwen, de mannen worden niet getoond.