Nu bevestigt ook de chef van Pfizer: vaccinaties tegen corona-infecties praktisch ineffectief

• vrijdag 14 januari 2022
  • Categorie: , ,
  •  Het totale falen van de vaccinatiecampagnes niet meer te ontkennen

Nu bevestigt ook de chef van Pfizer: vaccinaties tegen corona-infecties praktisch ineffectief

(Vertaling: E.J. Bron)

Eens temeer worden niet alleen “samenzweringstheoretici” en serieuze wetenschappers bevestigd, die in ontelbare studies de overwegende ineffectiviteit van de corona-vaccinaties tegen het overdragen van het virus bevestigen. Ook onafhankelijke media zoals “Unser-Mitteleuropa” zouden in tegenstelling tot de smeerlappen in de mainstream media gelijk krijgen.

Dat de regerenden dit ook weten, is sowieso duidelijk, anders zou men de mensen niet ondanks vaccinaties en tests het dragen van mondkapjes verordenen. Op de andere redenen waarom we gedwongen worden een mondmasker te dragen, willen we in dit artikel niet ingaan en ook niet of het dragen van een mondmaker überhaupt zinvol, zelfs onder bepaalde omstandigheden schadelijk, is.

Het totale falen van de vaccinatiecampagnes niet meer te ontkennen

Laten we ons even richten op de uiteenzettingen van de chef van Pfizer. In een video spreekt de CEO van Pfizer datgene uit wat niet meer te verdoezelen is: namelijk het duidelijk totale falen van de vaccinatiecampagnes tot nu toe.

Tegelijkertijd wordt de ontwikkeling van een nieuw vaccin aangekondigd, dat alle denkbare zekerheden moet bieden: immuniteit bij gelijktijdige werking tegen nieuwe varianten en ter geruststelling een maximale bescherming tegen eventuele ziekteverloop. Dit schaap met vijf poten onder de vaccins moet dan vanaf april de gebruikelijke vaccins vervangen. Of dat deze keer zal functioneren of dat nog een flop alleen maar miljarden in de kassa´s van de farmaceutische lobby zal spoelen, kan op dit moment niemand zeggen – zelfs de baas van Pfizer niet. Wij gokken op nee, want de terreur van disciplinering moet immers doorgaan en de farmaceutische lobby zal zeker niet uit zichzelf het permanente vaccineren stoppen.

Tot dat moment moet de nu ook officieel ineffectieve troep, die voor miljarden gekocht werd en die men nu niet meer aan de straatstenen kwijt kan, nog snel “toegediend” worden. Anders dreigt het miljardenbedrog nog sneller ontdekt te worden.

Luister naar de uiteenzettingen van de CEO van Pfizer, die van hem in de ogen van onze politici en hun afhankelijke media een corona-ontkenner of “Covidioot” maken.

Hieronder de transcriptie van de in de video getoonde passages, daaronder het Engelse origineel:

Nu werken we aan een nieuwe versie van ons vaccin – de 1.1, laat ik het zo zeggen, zal ook Omicron dekken. En we wachten natuurlijk op definitieve resultaten. Het vaccin zal in maar klaar zijn.
    Zo weten we dat twee doses van de vaccinatie een zeer beperkte bescherming bieden, als ze deze überhaupt bieden. Drie doses met booster bieden acceptabele bescherming tegen ziekenhuisopname en dood – en nogmaals, dat is – denk ik – heel goed… en weinig bescherming tegen de infectie.”

(„Now, we are working on a new version of our vaccine– the 1.1, let me put it that way– that will cover Omicron as well. And, of course, we are waiting to have the final results. The vaccine will be ready in March. And the vaccine, we’ll be able to produce it massively. So– and we know that the two doses of the vaccine offer very limited protection, if any. The three doses, with the booster, they offer reasonable protection against hospitalization and deaths– and, again, that’s, I think, very good– and less protection against the infection.“)

Bron:
    unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron
    (www.ejbron.wordpress.com)