Marcel de Graaff, Europarlementariër PVV, stapt over naar Forum voor Democratie

• donderdag 20 januari 2022
  • Categorie: , ,
  • PVV-Europarlementariër Marcel de Graaff stapt per direct over naar Forum voor Democratie. Hij kan zich niet langer verenigen met het PVV-standpunt over corona.

20-1-2022

De Graaff zal zich namens FVD in het Europees Parlement inzetten tegen de oprukkende vaccinatiedwang en zal gaan bouwen aan een Europese coalitie van coronacritici.

Wij heten De Graaff van harte welkom bij Forum voor Democratie. Het is nu belangrijker dan ooit dat we samen in verzet komen tegen de coronamaatregelen.

Lees hieronder de verklaring van Marcel de Graaff:

"Ik wil geen deel uitmaken van een partij die zich hard maakt voor - en die oproept tot - vaccinatie met dit schadelijke, experimentele middel.

Ruim 11 jaar lang heb ik mij met volle overtuiging ingezet voor de PVV, maar de huidige koers ten aanzien van Corona heeft mij doen besluiten de overstap te maken naar Forum voor Democratie, de enige partij die daadwerkelijk inziet dat we helemaal niet te maken hebben met een pandemie of een covidcrisis.

We hebben een kapotbezuinigd zorgsysteem en een regering die dikke vriendjes is met het World Economic Forum. Onze vrijheden worden systematisch afgepakt. Er wordt ons een QR systeem opgedrongen en mensen worden gedwongen tot vaccinatie. De covid vaccins zijn vele malen schadelijker dan het covid virus zelf en zetten het leven en de gezondheid van mensen op het spel. Ik wil geen deel uitmaken van een partij die zich hard maakt voor - en die oproept tot - vaccinatie met dit schadelijke, experimentele middel.

Onze gezondheid, vrijheid en democratie worden wezenlijk bedreigd. Daar moeten we tegen in verzet komen voor het te laat is. De enige partij die dat doet is Forum voor Democratie en daar sluit ik me dan ook per direct bij aan."

FvD