Het mediakartel voert een non-stop oorlog tegen Baudet

• maandag 10 januari 2022

Het mediakartel voert een non-stop oorlog tegen Baudet

Geplaatst door:
    E.J. Bron (via Twitter; “Malavita“)
    (www.ejbron.wordpress.com

In de ogen van de Ontwakende en reeds Langer Wakkere en Bewuste mensen zijn dit soort MSM, als gekocht verlengstuk van de WEF criminelen, van generlei waarde meer. Zij zullen, eens de NWO Zou zijn geïnstaleerd, toch vervangen worden door 1 Nieuws Zender. Dat Zou hen UBI opleveren want de inmiddels vele malen grotere Nieuwe Media Wil ze Nog niet als stagiair of vrijwilliger hebben! Iemand die de Bordeaux Overeenkomst niet naleeft is geen journalist meer te noemen!

Dekker zei

Bij de gepubliceerde namen kunnen we probleemloos de naam van het ANP zetten. Het ANP is in handen van de voormalige schathemelrijk voorzitter van ziektekosten verzekeraar DSW er Chris Oomen dus die kan alles laten schrijven wat wel of niet waar is. Zoals met alles tegenwoordig wordt de dienst uitgemaakt door schatrijke mensen en een leugentje meer of minder maakt voor deze filantroop ook niets meer uit. https://www.rtlnieuws.nl/economie/bedrijven/artikel/5233585/anp-talpa-overname-chris-oomen-john-de-mol