Gevaccineerd bloed – Het dilemma van COVID’s experimentele transfusies

• dinsdag 4 januari 2022
  •  Moeten we het recht hebben om een bloedtransfusie van gevaccineerden voor COVID-19 te weigeren? Hoe zit het met organen die door gevaccineerden worden gedoneerd?

4-1-2022

In de meeste landen kan iedereen die voor COVID-19 gevaccineerd is, onmiddellijk of kort nadat hij gevaccineerd is, bloed doneren, ondanks het feit dat het experimentele product levensbedreigende aandoeningen kan veroorzaken bij de ontvangers, schrijft John O’Sullivan.

Het gedoneerde bloed zal zich vermengen met het uwe en de zorgwekkende geïnjecteerde spike-eiwitten uit het donorbloed zullen circuleren en zich vermengen met uw lichaam.

De overgrote meerderheid van de mensen, met name de media, besteedt geen aandacht aan deze kwestie. Bezorgde burgers moeten alle gezondheidsautoriteiten, politici en volksgezondheidsinstanties aanschrijven en eisen dat bloedbanken worden gescreend en dat gevaccineerd en ongevaccineerd bloed duidelijk moet worden geïdentificeerd en gescheiden. Niemand kent de veiligheidsgegevens op lange termijn. Dit is een wereldwijd experiment op de mensheid en het moet gestopt worden!

Bekijk de video hieronder om het niveau van de dreiging te begrijpen:

Herinnert iemand zich de gevolgen van de AIDS-pandemie, toen besmet donorbloed het leven van duizenden mensen verwoestte?

Aan het eind van de jaren zeventig en het begin van de jaren tachtig kregen mensen in het Verenigd Koninkrijk die aan de bloedstollingsstoornis hemofilie leden, bloed dat was gedoneerd – of verkocht – door mensen die geïnfecteerd waren met het HIV-virus en hepatitis C.

Volgens de krant The Guardian (11 juli 2017) drongen hemofilielijders aan op compensatie nadat:

“4.800 van hen besmet waren met hepatitis C, een virus dat leverschade veroorzaakt en dodelijk kan zijn. Daarvan waren er 1.200 ook besmet met hiv, dat aids kan veroorzaken. De helft – 2.400 – is nu overleden.”

In 1991, toen actievoerders dreigden de regering voor de rechter te dagen, heeft zij aan de met HIV besmette personen ex-gratia-betalingen gedaan van gemiddeld 60.000 pond per persoon, op voorwaarde dat zij afzagen van verdere juridische claims. De omvang van de infectie met hepatitis C werd pas jaren later ontdekt.

Nu de experimentele COVID-19 vaccins verantwoordelijk worden gesteld voor meer dan een miljoen bijwerkingen, kunnen we er zeker van zijn dat dit verhaal weer een tikkende tijdbom is in het falen van de overheid.

Copyright © 2021 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram