Geen spijt, maar puur politieke zet: Boris Johnson beëindigt Covid maatregelen

• donderdag 20 januari 2022
  • Categorie: , ,
  • Volgens Britse media gaat Boris Johnson (‘BoJo’) alle Covid maatregelen, inclusief de vaxpaspoorten en mondkapjes, beëindigen.

Geen spijt, maar puur politieke zet: Boris Johnson beëindigt Covid maatregelen

—————————————————————————————————————————————–

‘Nee, alsjeblieft niet!’ reageert Britse huisarts op vraag van vrouw met ernstige bijwerkingen na injectie of het nodig is een boostershot te halen

——————————————————————————

Volgens Britse media gaat Boris Johnson (‘BoJo’) alle Covid maatregelen, inclusief de vaxpaspoorten en mondkapjes, beëindigen. Kiest hij eieren voor zijn geld nu alle officiële data aantonen dat het immuunsysteem van gevaccineerden wordt afgebroken, en vaxxers minstens dubbel zoveel kans hebben om ‘Covid-19’ symptomen te krijgen dan ongevaccineerden? Nee, hij heeft geen enkele spijt. Dit is overduideijk een opportunistische politieke zet om te voorkomen dat hij wordt weggestuurd wegens ‘Partygate’, een vorig jaar gehouden feestje waar alle aan het volk opgelegde Covid onzinmaatregelen straal werden genegeerd.

‘BoJo’, geconfronteerd met muiterij in zijn eigen partij vanwege ‘Partygate’ – dat slaat op een ‘ziek’ genoemd feestje dat aan de vooravond van de begrafenis van prins Philips op 10 Downing Street werd gehouden -, is er klaarblijkelijk niet helemaal gerust op dat hij opnieuw voldoende steun houdt om partijleider te blijven. 20 van de 54 benodigde ‘no confidence’ stemmen om hem weg te sturen zouden al zeker zijn. Het lijkt erop dat nu een paar officials worden opgeofferd in een poging alsnog de aandacht af te leiden van de premier. (1)

Johnsons aankondiging heeft dan ook niets te maken met een plotseling inzicht, laat staan berouw, over de Covid-19 hoax en alle schadelijke lockdown-, social distancing en injectie/vaxpas maatregelen die aan de bevolking en het bedrijfsleven werden opgelegd. Noch met de officiële data van het UK Health Security Agency, waaruit zonneklaar blijkt dat gevaccineerden dubbel zoveel kans maken om Covid-19 symptomen te krijgen dan ongevaccineerden (3). Eerder bevestigden de cijfers al dat het immuunsysteem van vaxxers in snel tempo wordt afgebroken, en als dat niet spontaan herstelt, enorme aantallen gevaccineerden AIDS zullen krijgen.

Een Britse vrouw nam een op Facebook gezet gesprek met haar huisarts op over de enorme bulten die ze 4 uur na gevaccineerd te zijn had gekregen. Chelsea Harman kreeg van de arts te horen dat het beter is geen vaccins meer te nemen, omdat zij informatie zou hebben dat die binnenkort sowieso allemaal zullen worden gestopt. Op haar vraag of haar zus nog wel een boostershot zou moeten nemen, antwoordde hij: ‘Nee, alsjeblieft niet!’ (4)

Xander

(1) Zero Hedge