Duitsland: 5.460 euro “schadevergoeding” voor doodgevaccineerde dochter

• maandag 17 januari 2022
  • Categorie: , ,
  •  Het nieuws is al een paar maanden oud, maar niet iedereen heeft het gelezen. In mei 2021 stierf de 32-jarige Dana een zinloze vaccinatiedood.

17-1-2022

Eigenlijk is het schokkend dat dit geen grotere opschudding heeft veroorzaakt, omdat veel verwarde zielen en politici met onduidelijke beweegredenen nog steeds oproepen tot vaccinatie van alle burgers. Ze stoppen zelfs niet bij kinderen. Iedereen weet dat gezonde jonge mensen kunnen sterven aan de experimentele gen-vaccins, maar niet aan Covid-19, maar bijna niemand durft dat te zeggen, schrijft Willi Huber.

Het was de “veilige” en “grondig geteste” vaccinatie van AstraZeneca die de 32-jarige Dana uit het district Herford het leven kostte. Zoals bij vele andere sterfgevallen door AstraZeneca, bijvoorbeeld in Italië of Oostenrijk, veroorzaakte het vaccin bloedingen in de hersenen. Anderen zullen levenslang gehandicapt blijven. Het risico op overlijden voor mensen onder de 39, gebaseerd op de ziekte van Covid-19, ligt bij 0,021% – en dat was vóór Omikron. Momenteel is het risico waarschijnlijk veel kleiner. De risico-batenverhouding is dus volstrekt duidelijk: vaccinatie doodt vaker jonge, gezonde mensen dan dat het hun enig aantoonbaar voordeel oplevert.

Als iemand volkomen zinloos sterft als gevolg van sociaal-politieke dwang door een Covid-19 vaccinatie, wordt de familie in Duitsland “gecompenseerd” met 5.460 euro. Dit was het geval met Dana, die een verbijsterd gezin achterliet.

“Uiteindelijk werd 5.460 euro naar mij overgemaakt. Daarmee is de dood van mijn dochter voor Duitsland geregeld,” met deze woorden citeerde de WELT de moeder van de overledene.

De Duitse krant WELT, die de moeder in september om een interview vroeg, verbergt het tegen betaling achter een zogeheten betaalmuur. Dit is wat veel mainstream media doen met teksten die zich niet conformeren aan het regime, om het lezerspubliek laag te houden.

“Alsof het verdriet nog niet erg genoeg was, lees en hoor ik overal over die asociale vaccinatieweigeraars die zich niet willen laten vaccineren. Er zijn geen wetenschappelijk begrijpelijke redenen voor. De vaccins zijn miljoenen keren uitgeprobeerd en getest en de voordelen wegen ruimschoots op tegen de mogelijke schade. Maar voor mijn dochter, is de grootst mogelijke schade ontstaan.”

De moeder is er kapot van, weet niet hoe zij haar verdriet moet verwerken over deze volkomen zinloze dood, bevolen door het Duitse regime. Zij heeft zelfs psychotherapie moeten ondergaan, maar het is onduidelijk of dit kan helpen. De 5.460 euro dekte slechts de helft van de begrafeniskosten. Bovendien heeft de familie hoge kosten gemaakt voor de advocaat, omdat zij het “protocol voor het autopsie van het lijk” wilde zien. Hoewel ze hun rechten kregen, betaalt niemand dit geld terug. De staat maakt een aanfluiting van de slachtoffers die hij zelf uit willekeur maakt.

“Aan de ene kant wil ik zeker niet meegesleept worden door samenzweringstheoretici en Corona-ontkenners. Aan de andere kant, de dood van mijn dochter door vaccinatie is echt. Ik zal niet toestaan dat haar lot wordt afgedaan als bijkomende schade en wordt verzwegen alleen maar om de vaccinatiemoraal hoog te houden. Ik heb alleen officiële condoleances ontvangen van het hoofd van het crisisteam en de districtscommissaris van het district Herford. Beiden waren verantwoordelijk voor het vaccinatiecentrum waar mijn dochter werd ingeënt.” De moeder van de doden, WELT

Elke dag sterven er jonge mensen in een relatief kort tijdsbestek na de inenting. Vooral topsporters vallen als vliegen, er gaat bijna geen dag voorbij zonder dat een aantal jonge atleten dood neerstort op het sportveld. Meestal wordt een verband met de vaccinatiecampagne ontkend of zelfs niet besproken.

Enkele gevallen van de laatste paar dagen:

Marcos Menaldo, voetballer, op 25-jarige leeftijd dood neergevallen door hartfalen
    Ousmane Coulibaly, hartaanval tijdens voetbalwedstrijd op 26-jarige leeftijd
    Emil Pálsson, hartaanval tijdens voetbalwedstrijd op 28-jarige leeftijd
    Mateo Hernández, voetballer, overlijdt op 18-jarige leeftijd
    Kansuda Wichaisuek, arts uit Canada, sterft op 25-jarige leeftijd na vaccinatie
    15-jarig meisje uit Delhi sterft zeven dagen na vaccinatie
    Luca de Paoli, ex-prof doelman overlijdt aan hartaanval op 49-jarige leeftijd
    7-jarig Australisch meisje sterft na vaccinatie

De mensonterende censuurschrijvers van het censuurplatform “AFP Faktencheck” bespotten hier de slachtoffers, de niet minder walgelijke loonschrijvers van Correctiv hitsen hier op.

Copyright © 2021 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram