De zin en onzin van soevereiniteit | #3.72

• woensdag 26 januari 2022
  • Categorie: , ,
  • In deze uitzending wil Sven graag voor eens en altijd door de onzin heen prikken .........

26-1-2022

Er circuleren een hoop verhalen over zaken als soevereiniteit, de geboortetrust en meer van dergelijke juridisch klinkende zaken die lang niet altijd evenveel met de werkelijkheid van doen hebben. Gezien Sven zijn achtergrond als jurist krijgt hij dan ook veel vragen binnen over deze onderwerpen; wat moet men hiervan geloven en, belangrijker nog, welk voordeel kan men hieruit halen? In deze uitzending wil Sven graag voor eens en altijd door de onzin heen prikken opdat er ruimte komt voor iedereen om écht verder te kijken, voorbij het huidige systeem, naar een nieuwe wereld waar de juiste waarden weer regeren - en die stoffige wetboeken de open haard in kunnen. Studio ingericht met dank aan: https://cd-rek.nl/ Als u ons in deze turbulente tijden wilt helpen om dit te kunnen blijven doen en meer tijd en middelen te kunnen besteden aan onderzoek, interviews, reportages en andere zaken die er echt toe doen, overweegt u dan een bijdrage te leveren naar waardering én vermogen. Bezoek de webshop op https://nooit.nl/shop/ of ga naar https://eenoorlogreedsverloren.nl/ste... om te zien hoe u dat kunt doen. Naast YouTube zijn wij uiteraard op meer kanalen te vinden. Voor een overzicht van onze eerdere publicaties en waar deze te vinden zijn, kijk op https://eenoorlogreedsverloren.nl

Een Oorlog Reeds Verloren