De Vrije wil bestaat niet meer. Mensen zijn Hackbare Dieren

• zondag 23 januari 2022
  • Categorie: , ,
  • In een toespraak in Davos door de favoriete “futurist” van het Wereld Economisch Forum, de Israëlische historicus Yuval Noah Harari, legt hij de agenda van het WEF voor de “nutteloze klasse” bloot.

20-1-2022

Maar ja, het is allemaal samenzweringstheorie…

Transcript:

Mensen zijn nu hackbare dieren, het hele idee dat mensen een ziel of geest hebben en een vrije wil. Niemand weet wat er in mij gebeurt, wat ik ook kies, of het nu in de verkiezing is of in de supermarkt. Mijn vrije wil is voorbij. Tegenwoordig hebben we de technologie om het menselijke wezen op grote schaal te hacken.

Nu alles gedigitaliseerd wordt, wordt alles in de gaten gehouden. In deze crisistijd moet je de wetenschap volgen. Er wordt vaak gezegd dat je een goede crisis nooit verloren moet laten gaan. Want een crisis is een kans. Om ook goede hervormingen door te voeren, waar mensen normaal nooit mee zullen instemmen, maar in een crisis hebben we geen keus, dus laten we het doen.

De interviewster pruttelt iets over vaccins en we gaan naar de volgende scene –

Over honderd jaar kan men de epidemie van het coronavirus zien als het moment waarop een nieuw bewakingssysteem werd ingevoerd, met name bewaking onder de huid.

De belangrijkste ontwikkeling van de 21e eeuw is volgens mij het vermogen om het menselijk lichaam te hacken, onder de huid biometrische gegevens te verzamelen, te analyseren en mensen beter te begrijpen dan zij zichzelf begrijpen.

Ik denk dat dit misschien wel de belangrijkste gebeurtenis van de 21e eeuw is.

Door organismen te hacken krijgen elites de macht om de toekomst van het leven zelf te herontwerpen.

Ik denk dat dit misschien wel de belangrijkste gebeurtenis van de 21e eeuw is.

Want als je iets kunt hacken, kun je het meestal ook engineeren. Natuurlijke selectie wordt vervangen door intelligent design.

Het tijdperk van anorganisch leven breekt nu aan. De komende decennia zullen AI en biotechnologie ons goddelijke gaven geven. Om het leven te herontdekken en zelfs om compleet nieuwe levensvormen te creëren. We staan op het punt een nieuw tijdperk in te gaan van anorganisch leven gevormd door intelligent ontwerp. Ons intelligente ontwerp…

Back-up:

Videospeler

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen