• vrijdag 7 januari 2022
  • Categorie: , , , , ,
  •  De vraag rijst, wat kunnen we als burger nog doen?

7-1-2022

Bekijk de volledige uitzending hier: https://www.blckbx.tv/videos/trias-po... “De controlerende taak is zoek!”stelt Rechtsfilosoof Raisa Blommenstijn in een analyse...

“De vraag rijst, wat kunnen we als burger nog doen? Als we kijken naar de Trias Politica, de uitvoerende macht die deze maatregelen uitvoert op basis van adviezen van het OMT, de wetsprekende macht, de tweede kamer die de controlerende taak heeft en grotendeels buitenspel is gezet, dan is dat weinig hoopgevend. Ook de rechter die in het vonnis zegt; ik ga geen battle of the experts beslechten” opent rechtsfilosoof Raisa Blommenstijn haar juridische analyse. Dit doet ze n.a.v. het verloren kort geding tegen de Staat, ter opheffing van de lockdown waar wij op 28 december live verlag van deden. In haar analyse bekijkt ze de Trias Politica breder en constateert dat de controlerende taak in ons land zoek is maar ze eindigt met een hoopvolle boodschap. Niet plausibel Een hoger beroep van het kort geding inzake de opheffing van de lockdown lijkt niet plausibel aangezien 12 januari al een nieuwe persconferentie volgt (waar wij uiteraard een live nabeschouwing van verzorgen vanaf 20:00 uur) en de kans aanwezig is dat de lockdown geheel of deels wordt afgeschaald nu Omikron (zoals verwacht) toch een stuk milder uitpakt. Hoger beroep Corona Toegangsbewijzen

14 14 januari zal er wel een hoger beroep plaatsvinden van het eerdere kort geding op 24 september 2020 tegen de invoering van de Corona Toegangsbewijzen (CTB), waar Bart Maes nu betere papieren lijkt te hebben. Ook deze zitting zenden we op die dag LIVE uit op ons kanaal. De tijd volgt spoedig.

Wil je Maes Law / Bart Maes financieel steunen om dit soort zaken te kunnen voeren, dan is hier de LINK.

Hier vind je de link naar het vonnis van de Rechtbank Den Haag.

De link naar de uitzending van 24 september vind je hier: https://www.blckbx.tv/videos/promo-ko... Jij kan helpen met een donatie maar ook door deze video te delen op social media en/of via Whatsapp, telegram, signal, messenger, whatever...als de video maar zoveel mogelijk mensen bereikt. Doneren kan via https://blckbx.tv/doneren Wil je op de hoogte blijven? Twitter - https://twitter.com/blckbxnews Telegram - https://t.me/blckbxtv Facebook - https://www.facebook.com/blckbxnews Instagram - https://www.instagram.com/blckbx.tv

BLCKBX