Vaccineren als nieuwe verkoop-hit? 150 concerns veranderen marketingcampagnes in vaccinatiepropaganda

Datum:
  • dinsdag 7 december 2021
  • in
  • Categorie: , ,
  • Vaccineren tot iedere prijs




    Vaccineren als nieuwe verkoop-hit? 150 concerns veranderen marketingcampagnes in vaccinatiepropaganda

    “Vaccineren is het beste recept.”

    (Vertaling: E.J. Bron)

    150 wereldbekende concerns hebben zich nu voor het karretje van de globale vaccinatiepropaganda laten spannen en hun actuele marketingcampagnes desbetreffend aangepast. Blijkbaar moeten ook de laatst overgebleven ongevaccineerden met nadruk de naald ingedreven worden, over het waarom kan alleen maar gespeculeerd worden. Als men van de gevaccineerden nieuwe afzetmarkten verwacht, moet men in ieder geval snel zijn. Want gezien de aan snelheid en intensiteit toenemende bijwerkingen is het twijfelachtig hoe lang de gevaccineerde überhaupt nog consument kan zijn.

    Vaccineren tot iedere prijs

    Dat nu plotseling fastfood restaurants of producenten van bakproducten nu openlijk en blijkbaar zonder enige bedenkingen en regulering reclame mogen maken voor medische en farmaceutische producten, laat de de perfiditeit van de campagne zien. Volgens het economisch tijdschrift “Horizont” wordt de campagne nu in Duitsland gepland. Met het volgende doel:

    Het boosteren begint weliswaar eindlek op tempo te komen, desondanks zijn er in Duitsland nog miljoenen vaccinatie-sceptici. De aangekondigde vaccinatieplicht zal bij hen de bedenkingen in geval van twijfel eerder versterken dan verzwakken. Daarom is er een nieuwe golf van solidariteit nodig – net zoals in het voorjaar van 2020, toen iedereen gezamenlijk één lijn trok en thuis gebleven is. Met dit verschil dat het nu om vaccineren gaat.”

    De campagnes zijn daarbij dermate onbehouwen, dat ze blijkbaar vooral “gewone mensen” moeten aanspreken. Bijvoorbeeld Dr. Oetker, die via Twitter schrijft:

    Het maakt niet uit of jullie ananasvijanden of ananasliefhebbers zijn, van gepaneerde, rechthoekige visfilets houden of jullie pizza liever zelf maken: #LaatJullieVaccineren.”

    Na propaganda voor LGBTQ nu voor de corona-vaccinatie

    Dat de gezondheid en een intact immuunsysteem sowieso niet belangrijk is, is tijdens het hele vaccinatiedebat duidelijk geworden (braadworst, McDonalds menu of gratis bordeelbezoek voor de spuit respectievelijk het “schadelijke sterke immuunsysteem bij Covid”. Daarom verbaast het niet dat fastfood ketens zoals Burger King of McDonalds nu propaganda voor de vaccinatie maken. Evenals de snoepgoedproducenten Katjes en Rittersport of autofabrikanten zoals Mercedes of BMW.

    Zodoende maken de zich in dienst van de staat en de elites bevindende grote concerns een ommezwaai, weg van de alomtegenwoordige “Diversity- en LGBTQ-propaganda” in hun marketingstrategieën, naar de corona-propaganda. Deze zou echter nog wel een duidelijk winstgevender kunnen zijn. En ondraaglijker voor mensen die nog rechtuit kunnen denken.

    Bron:
    unser-mitteleuropa.com

    Vertaald uit het Duits door:
    E.J. Bron

    (www.ejbron.wordpress.com) 

    0 reacties :

    Een reactie posten