Uit de op verzoek van FvD vrijgegeven WEF-papers blijkt dat het Nederlandse kabinet volledig aan de leiband van het WEF loopt

• maandag 20 december 2021
  • Categorie: , , ,
  •  Ergens op enig moment, in de afgelopen tien jaar onder Rutte of al eerder, heeft iemand besloten de soevereiniteit van Nederland over te dragen aan het WEF. En wij al die tijd maar denken dat we sinds 2005, toen met het referendum de democratie afgeschaft werd, door de illegitieme EU bezet waren.

20-12-2021

Het zal wat genuanceerder liggen want al die ongekozen supranationale organisaties lopen door elkaar en zitten bij elkaar op schoot. Wat ze met elkaar gemeen hebben is dat ze niet de belangen van het Nederlandse volk dienen maar die van een internationale kliek. Een kliek die besloten heeft dat het nu wel welletjes geweest is met de kolder die we democratie noemen en individuele vrijheden, en daar nu met The Great Reset voor eens en voor altijd een einde aan gaat maken.

Dan kan Mark Rutte in een Kamerdebat tegenover Gideon van Meijeren liegen dat hij het boek niet gelezen heeft. Dat hij The Great Reset doodleuk uitvoert in opdracht van Klaus Schwab valt niet langer te ontkennen.

In een uitnodiging van juli vorig jaar (2020) van het WEF aan Kaag, toen de coronahoax net een paar maanden op Nederland losgelaten was, staat:

The discussions will focus on shaping policies for the post-Covid-19 era under the theme of The Great Reset.

Your contributions to the work of the Great Reset will be especially critical at the Annual Meeting.

Hoe ze na dit nog kunnen weerleggen dat ze voor het WEF werken en the Great Reset aan het uitvoeren zijn, ontgaat me, maar het wordt nog gekker.

Your participation in the delibarations in Davos would also ensure that the Netherlands take a large role in shaping the future of the global trading system.

Dat zal bedoeld zijn als een lokkertje; ‘we krijgen een belangrijke plek in het vormgeven van de toekomst van het globale handelssysteem’. Hoe kan het WEF ons iets geven dat al van ons is? Nederland ligt geopolitiek en economisch nou eenmaal zeer strategisch gesitueerd. Het is niet dankzij het WEF dat we aan de monding van de Rijn liggen en de belangrijkste haven zijn van de enige Europese economische grootmacht; Duitsland.

The Forum wil work with your staff to ensure that your participation becomes a major force in shaping the Great Reset.

Nederland/Kaag wordt/is dus een major force, een belangrijke kracht in het vormgeven van de Great Reset. En het hier thuis altijd in alle toonaarden ontkennen. Wat zijn dit voor liegende serpenten? En het gaat niet alleen om Kaag, blijkbaar is haar ambtelijke top ook betrokken en werkt die ook niet voor Nederland maar voor een internationaal gedrocht.

Onze ministers en hun ambtelijke staf werken voor een buitenlandse private groep, die hier een staatsgreep pleegt, om hun agenda hier in Nederland uit te voeren. Hoe dat geen landverraad is mag iemand me uitleggen.

‘De documenten die eergisteren zijn vrijgegeven naar aanleiding van onze (vervolg)vragen over de relatie van onze regering met het World Economic Forum (WEF) zijn erg onthullend. Niet alleen zijn ministers betrokken bij het WEF. Ook Nederlandse topambtenaren zijn dus geïnvolveerd’, tweet Pepijn van Houwelingen.

En het is Mark Rutte die hier persoonlijk ondertekent, niet als minister-president of de regering.

‘Dat hebt u goed gezien. De vraag is inderdaad hoe deze relaties lopen. Het lijkt erop dat hier publiek belang en privaat belang volledig door elkaar zijn gaan lopen (en dat dit met opzet zo gedaan is)’, reageert Burgercomité-EU op bovenstaande.

De huidige marionetten zijn bezig zich aan elke democratische controle te onttrekken, zoveel is wel duidelijk. Ik ben erg benieuwd naar de vervolg-Kamervragen die er ongetwijfeld zullen komen en ik vraag me af hoe lang er nog geantwoord zal worden.

Deze Kamervragen waren een vervolg op:

En Kaag liet natuurlijk al eerder weten dat ze in dienst van het WEF is:

Hier ^^ hoort een filmpje in te staan en dat is stukgegaan en ik krijg het er niet meer in geplaatst. Dan maar apart hieronder:

Videospeler

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen