Laat uw voedsel uw medicijn zijn, en uw medicijn uw voedsel (met dr. Robert Gorter) | #3.65

• woensdag 8 december 2021
  • Categorie: , ,
  •  Het pad der natuurlijke energie.

8-11-2021

Dankzij het bereik van de podcast komen er zo nu en dan bijzondere dingen op Sven zijn pad. Mooie initiatieven van mensen die verbinding zoeken, maar ook interessante projecten en nieuwe producten die de mens weer willen verbinden met de natuur en de staat van zijn die daar bij hoort, in dezelfde geest als Sven beoogt met zijn stichting Het pad der natuurlijke energie. Zo werd hij recentelijk benaderd door de mensen achter Artemic, een voedingssupplement op natuurlijke basis dat het immuunsysteem op meerdere wijzen ondersteunt en het lichaam helpt een eventuele cytokinestorm de baas te blijven, om het middel onder de aandacht te brengen. Omdat Sven natuurlijk niet zomaar iets aanneemt alvorens het aan zijn volgers voor te leggen nam hij contact op met dr. Robert Gorter, die de claims van de fabrikant zorgvuldig heeft geanalyseerd. Samen bespreken zij hun bevindingen, in de hoop dat ook anderen daarmee gediend zijn met het oog op de onzekere winter die men te wachten staat. Als u gebruik wilt maken van de kortingsactie die Artemic onze volgers aanbiedt, bezoek dan de website https://artemic.nl/ en gebruik indien gevraagd de code GEZOND LEVEN (met of zonder spatie maakt niet uit). Om het onderzoeken van vergelijkbare zaken te ondersteunen kunt u meedoen met de loterij van stichting Het pad der natuurlijke energie op de website https://natuurpad.com/ Als u ons in deze turbulente tijden wilt helpen om dit te kunnen blijven doen en meer tijd en middelen te kunnen besteden aan onderzoek, interviews, reportages en andere zaken die er echt toe doen, overweegt u dan een bijdrage te leveren naar waardering én vermogen. Bezoek de webshop op https://nooit.nl/shop/, ga naar https://eenoorlogreedsverloren.nl/ste... of doe mee met de loterij op https://natuurpad.com/ en maak kans op fraaie prijzen. Naast YouTube zijn wij uiteraard op meer kanalen te vinden. Voor een overzicht van onze eerdere publicaties en waar deze te vinden zijn, kijk op https://eenoorlogreedsverloren.nl

Een Oorlog Reeds Verloren

Canabis/wiet ondersteunt en versterkt ook het immuun systeem, maar dat middel is, hoewel het al duizenden jaren een medicijn is, verboden omdat het verslavend zou werken.(het is geen Coke of Heroïne wat wel verslavend is) Nog niet zo lang geleden werd het middel nog door de Zorgverzekering vergoed en ook nu nog is het op doktersrecept te verkrijgen.
    De landbouwproducten die we tegenwoordig eten zijn zo vervuild met bestrijdingsmiddelen dat het geen wonder is dat zoveel kinderen een lichamelijke of psychische afwijking hebben. In vroeger tijden zat er bij je in de klas wel eens een apart kind, maar heden ten dagen heeft de helft van de kinderen wel een rugzakje.
    Voorbeeld: bollenpercelen zijn zwaar vervuild want er wordt zeer regelmatig gif gespoten. Percelen waar vorig jaar nog de bollen op groeiden zagen we dit jaar de wortelen staan. Ongelooflijk dat het zo maar kan in zulke zwaar vervuilde grond.
    Een ander voorbeeld is het Lage Oude Veer waar een beroepsvisser al tientallen jaren een visvergunning heeft. Het water van het Lage Oude Veer blijkt volgens een Overheidsrapport zwaar vervuild te zijn met kwik, de vis is vervuild met kwik en diezelfde vis komt/kwam gewoon weer in de menselijke voedselketen zonder dat de Overheid ingrijpt.