Grijp je ook in?

•  Doe je mee?!

Grijp je ook in?

(Door: “Ben”)

Doe je mee?! Deel dan deze bijdrage en begin met je uit te spreken! De rest zal volgen! KOM OP NÚ! MET Z’N ALLEN GEVEN WE HET LAATSTE ZETJE! Steeds meer gaan het zien. En dat is pure winst! Het tij was al gekeerd. Met deze PANIEK-LOCKDOWN die ieder weldenkend mens doorziet, dondert het hele systeem als een kaartenhuis in elkaar. En ook jij kunt helpen! Kom op!

Te lang is falend kabinetsbeleid afgeschoven op de burger. We zijn het allemaal zat. Wel/niet gevaccineerd, geboosterd of niet, wel/geen QR maakt geen verschil meer. Wij willen géén lockdown, polarisatie, tweedeling en uitsluiting. Het beleid op weg naar een controlemaatschappij is te doorzichtig. De 1,5 meter werd ingeruild voor het CTB. Is de 1,5 meter terug, maar het CTB blijft. Overal QR. En als het allemaal niet gaat zoals het regime wenst, dan wordt #Omikron uit de hoge hoed getoverd. Het klopt niet! Dat zie en voel jij toch ook?!

DE LOCKDOWN HEEFT ENKEL DE QR-CONTROLEPAS ALS DOEL!

Het plan is natuurlijk om alleen van het slot te gaan met 2G. En dan gaat het van kwaad tot erger, met Australië als gruwelijk voorland. QR straks in het onderwijs, op je werk, in de supermarkt, voor de kapper et cetera. In België koppelt de ING je QR al aan je bankpas. In juni 2022 krijgen we allemaal een digitaal EU-BSN, aangezwengeld door Mark Rutte. Alles verliep en verloopt via een georganiseerd zowel geniaal als bovenal abject, vilein en geestesgestoord plan. Dat is moeilijk voor te stellen voor hen die nog steeds denken dat de overheid hier het beste met ons voor heeft. Maar kijk eens terug waar we vandaan komen en waar we nu zijn. Dit heeft niets, maar dan ook niets meer met volksgezondheid te maken. We moeten het heft zelf in handen nemen. Er is maar één manier:

LATEN WE NÚ MASSAAL STELLING NEMEN!

Genoeg is genoeg. Wij, de bevolking, moeten de macht nu terug grijpen. We zijn een moeras ingezogen waar we niet meer uitkomen als we niet NÚ actie ondernemen. Wij gaan er NÚ samen voor zorgen dat het allemaal ineen stort.

WE HEBBEN DE MACHT VAN HET WOORD! SPREEK JEZELF UIT! IN REAL LIFE EN ONLINE! DURF!

Houd vol! Houd moed. Het komt goed! Echt! Schrijf ik altijd onder mijn bijdrages. En dat doe ik ook vandaag. Daar is wel een voorwaarde aan verbonden.

WE MOETEN ONS NÚ UITSPREKEN!

Waar ligt jouw grens? Wanneer neem jij actie i.p.v. hopen dat het goed komt?! Het komt goed. Dat is 100% zeker! De vraag is nu: Blijf je aan de zijlijn staan of help je mee door je uit te spreken?! Want dit is het. Die brug te ver. Dat punt waarop we zeggen: ‘Genoeg is Genoeg.’

Doe je mee?! Deel dan deze bijdrage en begin met je uit te spreken! De rest zal volgen! Houd vol! Houd moed! Dan komt en is het goed! Echt!! Dit bericht is meermalen van social media verwijderd. Help mee en verspreid dit bericht. Alleen samen krijgen wij weer de controle.

Door:
    “Ben”