• zondag 21 november 2021
  • Categorie: , ,
  • Waarom blijven zij allemaal en het mediatuig schaamteloos liegen?

21-11-2021

Het corrupte Amerikaanse medische establishment onder leiding van de massamoordenaar Tony Fauci werd enige tijd geleden gedwongen toe te geven dat het Covid “vaccin” snel zijn effectiviteit tegen het virus verliest. Maar ze beweerden dat het “vaccin” bescherming bood tegen gevallen die erg genoeg waren om je naar het ziekenhuis te sturen of je dood tegemoet te gaan, schrijft Paul Craig Roberts.

Nu is Fauci gedwongen om ook deze valse claim te herroepen. Vasko Kohlmayer doet verslag:

Vorige week deed Dr. Anthony Fauci misschien wel de meest vernietigende bekentenis in de Covid vaccin saga. De implicaties van zijn verklaring zijn zo verstrekkend dat het interview waarin hij deze verklaring aflegde wel eens een keerpunt zou kunnen blijken in de strijd tegen de grote vaccinfraude die wordt gepleegd op de volkeren van de wereld.

In een podcast-sessie van 12 november met de New York Times, werd Fauci gedwongen toe te geven dat de vaccins hun ontvangers niet op betrouwbare wijze beschermen tegen ernstige Covid of de dood.

Fauci werd gevraagd om de gegevens uit Israël uit te leggen – een land met een van de hoogste vaccinatiegraad ter wereld – en zei het volgende:

“Zij zien een afnemende immuniteit, niet alleen tegen infectie maar ook tegen ziekenhuisopname en tot op zekere hoogte de dood, die nu alle leeftijdsgroepen begint te omvatten. Het zijn niet alleen de ouderen.”

Met andere woorden, de beschermende werking van de vaccins neemt niet alleen af met betrekking tot de dreiging van infectie, maar ook met betrekking tot ernstige Covid en de dood. Sprekend over de effectiviteit van de vaccins in landen met een hoge vaccinatiegraad, gaf Fauci toe:

“Het neemt af tot het punt dat je meer en meer mensen doorbraakinfecties ziet krijgen, en meer en meer van die mensen die doorbraakinfecties krijgen belanden in het ziekenhuis.”

Met andere woorden, alle beweringen over het Covid “vaccin” zijn vals. Enorme aantallen mensen zijn misleid door een corrupt medisch establishment en een corrupte media tot zelfmoord en ernstige gezondheidsschade. Toch gaat de dwangcampagne om te vaccineren door. De mensen die verantwoordelijk zijn voor deze campagne zijn moordenaars. Onder deze moordenaars bevinden zich alle politieke leiders van de Westerse wereld.

Waarom blijven zij allemaal en het mediatuig schaamteloos liegen? Deze totaal corrupte mensen blijven maar hameren op “de pandemie van de ongevaccineerden.” Zo’n pandemie is er niet. Informatie uit elk land toont aan dat infectie en sterfte toenemen met vaccinatie.

In het VK waren 74% van de vermeende Covid-doden tussen augustus en september gevaccineerde mensen.

Uit de door Public Health Scotland verzamelde gegevens blijkt dat de vaccinatiecampagne heeft geleid tot een stijging van het aantal Schotse sterfgevallen met 3.071% ten opzichte van een jaar geleden en tot meer gevallen van Covid onder de gevaccineerden dan onder de ongevaccineerden.

“De ongevaccineerden zijn goed voor slechts 19,7% van alle Covid-19-doden sinds 14 augustus 2021, terwijl de gevaccineerde bevolking goed is voor 80,3% van alle sterfgevallen sinds dezelfde datum, waarbij de volledig gevaccineerden goed zijn voor 76% van de sterfgevallen.”

De gegevens uit Israël bevestigen dat de pandemie zich onder de gevaccineerden bevindt.

De reden dat de gevaccineerden risico lopen is tweeledig. Het “vaccin” heeft ernstige bijwerkingen die worden verward met Covid, en het “vaccin” beschadigt en vernietigt uiteindelijk het aangeboren menselijke immuunsysteem, waardoor de gevaccineerden vatbaarder worden voor elk virus en elke ziekte.

Vooraanstaande wetenschappers en medische onderzoekers die onafhankelijk zijn van de Big Pharma subsidies hebben deze feiten vastgesteld, maar de hoerenmedia weigert ze te melden. Het enige wat de mensen te horen krijgen van CNN, MSNBC, NPR, BBC, New York Times, CDC, NIH, AMA, politici en de sociale media is indoctrinatie die ervoor zorgt dat mensen zichzelf beschadigen en doden door het “vaccin” te accepteren.

De feiten zijn duidelijk. De Covid vaccinatie campagne is de grootste massamoord beweging in de geschiedenis.

De publieke reactie op Robert F. Kennedy Jr.’s zojuist gepubliceerde boek, The Real Anthony Fauci, laat zien dat mensen het georkestreerde narratief doorzien dat door de hoerenmedia is gecultiveerd. Het boek heeft een media black-out gehad alsof het niet bestaat, maar staat desondanks op nummer één in de bestsellerlijst van Amazon en op nummer één in de bestsellerlijst van Kindle.

Naast Amazon en Kindle is het boek verkrijgbaar bij de plaatselijke boekhandel en bij Barnes & Noble, IndieBound, Bookshop.org, Target, Walmart, Books-A-Million. Koop en lees het boek. U zult zien dat de volksgezondheid in handen is van gangsters.

Wat de “Covid Pandemie” ons heeft geleerd is dat we alleen NUL VERTROUWEN kunnen hebben in de medische wereld, politici, en media. Deze corrupte mensen hebben een agenda die totaal verschilt van die van de volksgezondheid.

Copyright © 2021 door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.

COVID-19 VACCIN DOSSIER

Volg Frontnieuws op Telegram