Van Houwelingen vecht tegen DERDE VERLENGING “Tijdelijke” wet maatregelen COVID-19

• maandag 8 november 2021
  •  Wij eisen onze VRIJHEID terug!

8-11-2021

🔄 We zijn inmiddels aanbeland bij de DERDE VERLENGING van de “Tijdelijke” wet maatregelen COVID-19. 🔥 Pepijn van Houwelingen vroeg 30 minuten spreektijd aan en brandde het coronabeleid tot de grond toe af. Nederland moet weer VRIJ! #FVD ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk​​​​​​

In Australië zijn de mensen al het slachtoffer van de tirannie van de Overheid: https://ejbron.wordpress.com/2021/11/08/video-officieel-sos-uit-australie/.
    In Nederland zijn we er niet ver meer van af en op een paar landen na zullen we eerdaags zuchten onder de tirannie van de super rijken.
    De Great Reset, Back built better is al een feit. Het merendeel van de artsen doen er net zo hard aan mee, de media is tot op het bot verrot, ambtenaren en politici het zelfde laken een pak. Dit is niet meer terug te draaien. In oorlogen is het eerst wat gedaan wordt de radio en TV studio's innemen, Rutte heeft dat jaren geleden al gedaan. Politie en de gehele rechterlijke macht is in handen van de Overheid en doen precies wat wordt opgedragen. Het onderwijs is jaren geleden al overgenomen door extreem linkse leerkrachten. Het leger stelt niets meer voor maar zal in tijden van oproer door Rutte aangestuurd worden en dat alles bij elkaar genomen wordt omschreven als een DICTATUUR.