Uitbreiding coronapas, rondje Ridderzaal en meer! - SGP Weekjournaal afl. 12

• vrijdag 5 november 2021
  • Categorie: , , ,
  • Vaccinatie, Belasting, Corona-pas, Begroting.....

5-11-2021

Welkom bij de twaalfde aflevering van het SGP-Weekjournaal. We gaan deze week onder andere in op de persconferentie, de uitbreiding van de coronapas, het belastingplan en nog veel meer. Vond u deze aflevering leuk? Doe dan een duimpje omhoog, reageer en abonneer u op ons kanaal. Vergeet niet het belletje aan te zetten om als het eerst op de hoogte te zijn van onze nieuwe video's. Kijk hier de volledige bijdragen van de SGP: - Bijdrage Kees van der Staaij aan het coronadebat: https://youtu.be/I6rSO7g9K28 - Kees van der Staaij vs Aukje de Vries (VVD) tijdens het coronadebat: https://youtu.be/DJJFyIJzmng De beelden van Op1 zijn eigendom van de NPO en met toestemming gebruikt. De volledige uitzending is hier te bekijken: https://www.npostart.nl/op1-2-novembe... Meer SGP? Volg ons! Instagram: https://www.instagram.com/sgpnieuws Facebook: https://nl-nl.facebook.com/pg/SGPnieuws Twitter: https://twitter.com/SGPnieuws YouTube: https://www.youtube.com/sgpnieuws