Tribunaal of de kogel?,

• zaterdag 20 november 2021
  • Categorie: , , ,
  •  Op de dag dat bijna het hele volk, incl. politieke kopstukken geshockeerd reageren op een uitspraak van Pepijn van Houwelingen richting Sjoerd Sjoerdsma, dat hij voor een tribunaal zijn daden zou moeten verantwoorden, werd in Rotterdam met scherp geschoten.

20-11-2021

Uiteraard doet het woord tribunaal denken aan WOII, incl. de berechting van oorlogsmisdadigers. Maar iemand die niets te vrezen heeft kan een tribunaal ontspannen tegemoet zien. Bij het uitspreken van het woord tribunaal, wordt Pepijn verweten dat hij suggereerde dat een (eerlijk) tribunaal synoniem zou staan aan een vuurpeloton. Niets is minder waar.

Anders ligt het tijdens de rellen (demonstratie) in Rotterdam. Als er echt rellen zijn uitgebroken en dit uitsluitend de rellers kan worden aangerekend, dan worden die gasten opgepakt en netjes berecht. De realiteit is echter anders. Er is met scherp geschoten waarbij zwaar gewonden (inmiddels doden?) zijn gevallen. Zijn relschoppers zo misdadig dat ze standrechtelijk mogen worden doodgeschoten? Zonder tussenkomst van een rechter? Of wellicht middels een tribunaal?

Nederland staat op de rand van een burgeroorlog, nadat m.n. de politiek verdeeldheid heeft gezaaid door indoctrinatie, leugens en mensonterende maatregelen in te zetten.
    Ook mensen die geweld verafschuwen zijn bereid de confrontatie aan te gaan. Een confrontatie met -naar getuigen met zekerheid zeggen- Pools en/of Roemeens sprekende agenten, die zijn opgefokt om weerloze en vreedzame demonstranten in elkaar te rammen. Daar waar Australische agenten met rubberen kogels werden uitgerust, is het hier scherpschieten. Verantwoordelijken (Aboutaleb, Rutte, De Jonge, Grapperhaus en vele anderen) zouden hiervoor berecht moeten worden door onafhankelijke en integere rechters, desnoods uit een buitenland. Opmerkelijk dat Holleeder nog steeds leeft, terwijl hij echt meer uitspookte dan stenen gooien en wat te rellen.

De rellen, wel of niet uitgelokt, zijn in normale situaties nooit goed te praten. Respect voor andere meningen en andermans eigendommen hoort bij een beschaafd land. Dan is oppakken geen probleem. Als relschoppers -van welke afkomst dan ook- veroordeeld worden tot een taakstraf, een aantal weken cel en/of betalen van de schade, zou iedereen dit redelijk tot terecht vinden. Door politiegeweld zijn protestanten (niet de kerkelijke) in wezen voor een vuurpeloton standrechtelijk neer geschoten. Onverteerbaar maar wel ondersteund door de overheid. Een overheid die er voor de burgers zou moeten zijn, is nu bereid het eigen falen te maskeren door een revolutie uit te lokken. Ook al een tribunaal waardig.

Vergelijkingen met de 2e WO gaan altijd mank. Mengele experimenteerde met mensen, om tot een zuiver Germaans ras te komen, waarbij vooral eeneiige tweelingen werden ingezet. Wij zitten nu met een experimenteel ‘vaccin’ waar niet een groot aantal tweelingen de dupe van zijn, maar waar de ganse bevolking mee ‘besmet’ moet worden. De mitrailleurs van WOII zijn ingewisseld voor injectiespuiten. Toen waren NSB’ers de vijanden van verzetsstrijders, nu worden er extra financiën uitgetrokken om BOA’s op te leiden. Die gelden gaan niet naar extra (IC)bedden, maar naar gefrustreerde nobody’s om Medelanders te verraden en te molesteren.

Dan is het aanhalen van een tribunaal niet zo vreemd en zeker niet opruiend. Ook niet gezien alle leugens en valse beloftes van potentiele tribunaal kandidaten. Leugens en bedrog die voor een tweedeling hebben gezorgd. Deze tweedeling is bewust uitgerold om nadenkende vaccinbezwaarden weg te zetten als onverantwoordelijke Wappies (een geuzennaam, de verzetsstrijders van deze tijd!) en veroorzakers van de voortdurende besmettingen, alle spuiten en boosters ten spijt.

Zoals het er nu naar uitziet zijn de voorwaarden voor een burgerrevolte aanwezig. Al was het maar om daarna gerechtelijk middels een tribunaal eerlijk af te wegen of de beleidspersonen (kabinet, Tweede Kamer, OMT, RIVM, Lareb, enz.) juist hebben gehandeld, of willens en wetens heel veel onnodige ellende hebben veroorzaakt. Veel deskundigen die officieel de mond worden gesnoerd, geven aan dat een uitbreiding van de zorg (personeel en beddencapaciteit), afschaffen van de PCR-testen en het inzetten van Ivermectine) al een jaar geleden veel doden en een tweedeling hadden kunnen voorkomen, om van alle bijkomende schade (ontwrichting economie en gezondheidsklachten als stress en relatieproblemen met nogal wat zelfdodingen) maar te zwijgen.
    Saillant detail: artsen die te goeder trouw c-patiënten HCQ of Ivermectine toedienen, riskeren € 150.000 boete, terwijl al die zieken zonder noemenswaardige bijwerkingen zijn te genezen en daarna resistent zijn. Ivermectine was bij drogisterijen vrij verkrijgbaar, door ingrijpen van de overheid niet meer! Als we echt midden in een pandemie zitten, dan wordt toch elk middel dat helpt ingezet? Mede daarom de vraag: wat is de ware reden om een vervelende griep een pandemie te noemen? Heel veel Wappies weten het!

Zelf ben ik niet voor geweld, maar bepaalde processen zijn niet te stoppen. Als het toch tot een revolutie komt, moet voorkomen worden dat ingrijpen door bv. Brussel er nog een ergere dictatuur door Wimpie A. wordt ingehuldigd, om 11 jaar Rutte op te gaan opvolgen. Dan moet er een plan klaar liggen, waarbij niet een zichzelf verrijkende elite wederom de dienst uitmaakt, maar waar het volk bij besluitvoering wordt betrokken. Zo’n plan is er: Het Alternatief Staatsbestel

Na invoering van dit AS-plan bepalen kiezers, krijgen we partijonafhankelijke, maar wel vakinhoudelijke kanjers op beleidsplekken en worden rechters partijpolitiek onafhankelijk aangesteld, steeds voor een bepaalde tijd.
    Nu doen veel rechters wat de elite hen opdraagt, gesteund door de gezagsgetrouwe, ingepakte media. De Telegraaf en NRC waren in de oorlog fout, nu alle msm.
    Ook dat kan, móet anders.

Rients HofstraPluchen Revolutie