Officials Belgische ziekenhuizen: ‘Bijna alle opgenomen Covid patiënten dubbel gevaccineerd’

• donderdag 11 november 2021
  • Categorie: , ,
  • CEO: ‘Of de vaccins werken niet, of erger, de vaccins zelf veroorzaken Covid

—————————————————————————

10-11-2021

Kristiaan Deckers, medisch directeur van de Antwerpse ziekenhuisgroep GZA, heeft de noodklok geluid omdat de volledige capaciteit voor Covid patiënten op de IC (25% van het totaal) nu vol zit. ‘Het profiel van onze patiënten? Ze zijn nu allemaal gevaccineerd en hebben doorbraak infecties. Het zijn relatief jongen mensen tussen de 55 en 60, waarvan er behoorlijk wat immuunproblemen hebben. Maar ze zien ook ernstig zieke jongere mensen tussen de 30 en 55. De vraag is dus of de vaccins nog wel werken.’

‘Ik weet dat men soms andere geruchten hoort,’ reageerde dr. Jo Leysen, bestuurder van het AZ in Turnhout. ‘Maar de grote meerderheid van de patiënten die wij nu opnemen zijn gevaccineerde mensen.’ De commentator van ATV Antwerpen: ‘Voor wie trouwens zou denken dat de ziekenhuizen vol liggen met niet-gevaccineerden: dat klopt niet langer.’ (1)

‘Of de vaccins werken niet, of ze veroorzaken zelf Covid’

Andere Belgische ziekenhuisofficials wilden anoniem blijven omdat het openlijk melden van de echte feiten en cijfers hen net als in Nederland op zware represailles komt te staan. Een CEO verklaarde exact wat wij vorig jaar al suggereerden dat er zou kunnen gaan gebeuren: ‘Of de vaccins werken niet, of erger, de vaccins zelf veroorzaken Covid.

‘Maar als we publiekelijk worden geciteerd, verliezen we onze baan en professie. Er is bijna een sekte-achtige zeitgeist waarin het niemand is toegestaan om iets over de vaccins te zeggen, zelfs als ze niet werken of mensen beschadigen.

Nederlandse politiek en media houden leugen vol

In Nederland wordt door politiek en media nog steeds dagelijks de ‘pandemie van ongevaccineerden’ leugen verkondigd om steeds strengere QR-Apartheid maatregelen te rechtvaardigen, die bedoeld zijn om iedereen aan deze levensgevaarlijk gebleken gentherapie injecties te dwingen.

De harde realiteit is echter niet meer te ontkennen: de ‘vaccins’ blijken het immuunsysteem juist ernstig te beschadigen en te verzwakken, iets waar kritische wetenschappers zoals de Nederlandse hoogleraar (em.) experimentele immunologie Pierre Capel al sinds vorig jaar vergeefs voor waarschuwen. Als die beschadigingen zich niet spontaan herstellen, dreigt volgend jaar een gezondheidsramp van ongekende omvang, zeker als de injecties worden voortgezet en daar ook nog eens boostershots bijkomen.

Het begin van een uitermate zorgwekkende vaxxers-pandemie is al enge tijd wereldwijd zichtbaar:

04-11:Ernstig zieken overspoelen zorg in VS, maar niet met Covid – gevolgen van vaccins?
    22-10: 90% zieken UMC Washington is gevaccineerd – Wereldwijde pandemie van vaxxers begonnen
    11-10: Canadese ER arts neemt ontslag: ‘Minstens 80% patiënten is volledig gevaccineerd’
    08-10: European Journal Epidemiology studie in 68 landen: Meer vaccinaties = meer Covid-19
    03-10: Analyse Amerikaans ministerie Defensie wijst op start gevreesde ADE golf in gevaccineerden
    17-09: Directeur Brits uitvaartbedrijf: ‘Alle Delta doden zijn bijna exclusief vaxdoden’
    11-08: ‘95% ernstige patiënten in ziekenhuizen Israël is gevaccineerd’
    14-07: Nu ook officieel meer vaccinatie- dan Covid doden in VS; Britse minister erkent op tv dat vaccin mensen veel kwetsbaarder maakt voor corona
    13-06: Nu ook in VS en Groot Brittannië explosie sterfgevallen, zieken en gehandicapten na vaccinaties
    27-05: Prominente Covid-19 professor beschuldigt VS van toedekken ‘onvoorstelbare aantallen’ vaccinslachtoffers

Een extreem gevaarlijke sekte

Zoals onze lezers weten heb ik het zelf al heel lang over een globalistische klimaat-vaccinatie sekte die onze landen en overheden heeft overgenomen / tot gehoorzaamheid heeft gedwongen. De term ‘sekte’ werd door sommige mensen overdreven gevonden, maar het wordt nu ook anderen steeds duidelijker dat we inderdaad met een soort extremistische sektarische religie te maken hebben.

De valselijk als ‘vaccins’ verpakte experimentele genmanipulatie injecties en hun fabrikanten zijn, als waren het ‘goden’ of ‘profeten’, onaantastbaar en heilig verklaard. Iedere vorm van kritiek komt je op steeds zwaardere uitsluitingssancties te staan, en als het aan aan trouwe sekteleden zoals Ab Osterhaus, Hubert Bruls en de Nederlandse publieke omroep NTR zou liggen deportatie of zelfs de dood, al dan niet door executie.

Herinnert u zich nog de lessen op school over de inquisitie in de Middeleeuwen, toen ‘heksen’ en andere ketters door de Rooms Katholieke kerk werden vervolgd, gevangen gezet en op de brandstapel gezet? En hoe de leraar of lerares vertelde dat de barbaarse tijden waarin mensen die om wat voor reden dan ook afweken van de norm uiteindelijk massaal werden afgeslacht, na de Holocaust definitief achter ons liggen?

Niet dus.

Xander

(1) ATV Antwerpen via Meldpunt Nederland (YouTube kanaal)
    (2) Hal Turner Radio Show

Verontruste zei

Behoren de bijverschijnselen ook tot de covid familie? Of worden die buiten beschouwing en behandeling gehouden en lijden die mensen thuis tot er de d.......

normanvanroy@msn.com zei

A PROPOS DES CORONAS - Les mots sont importants ! (à faire suivre à volonté...)

Pourquoi ces rhumes sont des : zoonoses *² ?

Les coronas font partie de la famille des rhumes.

Ce sont des RHUMES *1 - et COVID19 = rhume DANGEREUX, oui mais ...

1. Le danger vient du fait que :

- contrairement à la grippe ou aux autres rhumes qui ne donnent des complications qu'après 8-9 jours

- les gens qui sont sensibles au SARScov2 (moins de 3%) se dégradent en 24-36 heures …
    il faut donc aller vite! Mais seulement une infime fraction (moins de 3% des malades- 1/3 de 10%).3

Le secret des SARS (severe ACUTE respiratory syndrome) = est CETTE RAPIDITÉ à créer des pneumonies BACTÉRIENNES et BOUCHONS bronchiques - de manière aigüe, simplement cela !

2. Ces 2 complications sont FACILES à traiter.
    Vous vous souvenez qu'on a, depuis longtemps déjà, des antibiotiques et des fluidifiants bronchiques, … non?
    Donc pourquoi remplacer : le fluimucil, le lysomucyl ou le rhinathiol par un oxymètre *³? … à part engendre de la peur, l'oxymètre ne sert à RIEN au patient lambda, les fluidifiants, EUX, oui!

Pourquoi attendre chez soi .... Norman porte-parole de Mouvance Centrale Beweging