Martin Bosma 'Tijd voor een tribunaal? NPO66 maakt tradities kapot' v Wuite & Teunissen

• maandag 22 november 2021
  • Categorie:
  •  Betoog Martin Bosma 'Wordt het niet eens tijd voor een tribunaal?'

22-11-2021

Betoog Martin Bosma 'Wordt het niet eens tijd voor een tribunaal?' interruptiedebat met Jorien Wuite D66 en Christine Teunissen PvdD, tijdens WGO OCW-begroting, onderdeel cultuur. Christine Teunissen ziet alleen maar negativiteit in het betoog van Martin Bosma Jorien Wuite stelt dat de traditie zoals Bosma hem ziet tot het verleden behoort. Spreker: Martin Bosma PVV Interruptie: Jorien Wuite D66 en Christine Teunissen PvdD. Fragmenten uit: OCW-begroting, onderdeel Cultuur 22 november 2021. Bedankt voor het kijken & vergeet niet te abonneren voor uw dagelijkse dosis politiek. Abonneren op Arnews ▶ https://bit.ly/2V7xP3O ------------------------------------ Na verwerking verschijnen alle livestreams in een afspeellijst; https://www.youtube.com/playlist?list... Steun Arnews d.m.v. een like. Becommentariëren kan in de reacties. ----------------------------------------------------------------------- BRON: Tweedekamer.nl Arnews livestreams ▶ https://bit.ly/2V7xP3O