Italië herziet dodental COVID-19 van 130.000 naar minder dan 4.000, geeft toe dat 97% van de sterfgevallen foutief was bestempeld

• zaterdag 6 november 2021
  • Categorie:
  • De gezondheidsautoriteit van Italië heeft het aantal officiële COVID-doden in het land drastisch verminderd met meer dan 97% nadat zij de definitie van een sterfgeval had gewijzigd in een persoon die aan COVID is overleden in plaats van met COVID.

6-11-2021

De Italiaanse krant Il Tempo meldt dat het instituut het aantal mensen dat aan COVID is overleden en niet met COVID heeft teruggebracht van 130.000 tot minder dan 4.000.

“Ja, je leest dat goed. Het blijkt dat 97,1% van de sterfgevallen die eerder aan Covid werden toegeschreven, niet rechtstreeks aan Covid te wijten waren,” schrijft Toby Young.

Van de 132.161 sterfgevallen die sinds het begin van de pandemie als officiële COVID-sterfgevallen zijn geregistreerd, zijn er slechts 3.783 rechtstreeks toe te schrijven aan het virus alleen.

“Alle andere Italianen die hun leven verloren, hadden tussen één en vijf eerdere ziektes. Van de 67-plussers die stierven, had 7% meer dan drie comorbiditeiten en 18% ten minste twee,” schrijft Young.

“Volgens het instituut had 65,8% van de Italianen die stierven na besmetting met Covid arteriële hypertensie (hoge bloeddruk), 23,5% had dementie, 29,3% had diabetes en 24,8% had atriale fibrillatie. Bovendien had 17,4% longproblemen, 16,3% had de laatste vijf jaar kanker gehad en 15,7% had eerder hartfalen gehad”.

De nieuwe definitie van het instituut van COVID-doden betekent dat in Italië minder mensen aan COVID zijn gestorven dan aan de gemiddelde seizoensgriep (get this).

Als andere nationale regeringen een soortgelijke verandering zouden doorvoeren, zou het officiële COVID-dodencijfer met meer dan 90% dalen.

Het is echter onwaarschijnlijk dat veel andere landen dit voorbeeld zullen volgen, aangezien de regeringen een groot deel van hun gezag hebben gewijd aan het ophemelen van de dreiging van het virus.

Gedragspsychologen in het Verenigd Koninkrijk werkten bijvoorbeeld samen met de staat om de dreiging van COVID opzettelijk te “overdrijven” door gebruik te maken van “onethische” en “totalitaire” propagandamethoden om het publiek bang te maken voor massale onderwerping.

En het werkte.

Uit een enquête die na de eerste lockdown werd gehouden, bleek dat de gemiddelde Brit dacht dat er 100 keer meer mensen aan COVID waren overleden dan het officiële dodental.

Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen