Europarlementariër vraagt: wanneer worden de vaccinatiedoden eindelijk geteld?

• zondag 28 november 2021
  • Categorie: , ,
  • Nu willen we dus de hele wereld vaccineren.

28-11-2021

Maar je vraagt je natuurlijk af waarom. Eerst werd gezegd dat we alleen de kwetsbare groepen gaan vaccineren, dus mensen ouder dan 60 jaar. Nu wordt er gezegd: nee, je moet op je achttiende beginnen, zei de Duitse Europarlementariër Nicolaus Fest (AfD) woensdag in het Europees Parlement.

Vervolgens werd gezegd: bij een vaccinatiegraad van 70 procent hebben we groepsimmuniteit bereikt. Nu wordt gezegd dat de vaccinatiegraad 100 procent moet zijn. En het toppunt van absurditeit: de niet-gevaccineerden zijn een gevaar voor de gevaccineerden, aldus Fest.

Mensen kregen ook te horen dat ze zich moeten laten vaccineren uit solidariteit met kwetsbaren. Nu wordt gezegd dat gevaccineerden een zeer hoge virusbelasting hebben. Dat betekent dat het voor kwetsbare groepen het veiligst is als ze bezoek krijgen van niet-gevaccineerde mensen, benadrukte het Europarlementslid.

Vele malen hoger

Hij wees erop dat er steeds meer doorbraakinfecties worden gemeld. Het gaat daarbij om volledig gevaccineerde mensen die toch ernstig ziek worden. Nu blijkt dat twee vaccins niet werken, willen we mensen dringend een derde prik geven. Die derde prik gaat waarschijnlijk ook niet werken, net als de twee vorige prikken, zei Fest.

Hij zei dat in Duitsland inmiddels 48 sterfgevallen rechtstreeks gelinkt zijn aan het vaccin. En dit zijn alleen de gevallen waarbij obductie is gepleegd. In veel gevallen is bij mensen die zijn overleden na een vaccin geen autopsie uitgevoerd. “Dit betekent dat het aantal gevallen waarschijnlijk vele malen hoger is.”

Arresteren van de directie

Als een bedrijf, laten we zeggen Nestlé of Pepsi, een product op de markt brengt dat in een jaar tijd 48 mensen doodt, dan zouden we hier niet bespreken of we dit product over de wereld moeten verspreiden, maar zouden we bespreken of we de directie moeten arresteren.

We moeten het hebben over de werkzaamheid van de vaccins en de aansprakelijkheid van de directie van de vaccinmakers. Daar moet dit parlement zich mijns inziens op richten, niet op het vaccineren van de wereld, besloot het Europarlementslid.

.9