Betoog Paul Frentrop FVD 'De keizer heeft geen kleren aan - Vaccinatiebewijs is middel om te pesten'

• dinsdag 30 november 2021
  •  Eerste Kamer

Spreker: Paul Frentrop FVD: Het vaccinatiebewijs is alleen een middel om te pesten.

Henk Otten vraagt Frentrop of hij zelf gevaccineerd is. Interrupties door: Maarten Johannes Verkerk (CU), Henk Otten (GO), Hamit Karakus (PvdA). Voorzitter: Tiny Cox Fragmenten uit: Uitbreiding inzet Coronatoegangsbewijzen 30 november 2021. Locatie: Ridderzaal Hele debat terugkijken ▶ https://youtu.be/ImlzCFvyVUc Bedankt voor het kijken & vergeet niet te abonneren voor uw dagelijkse dosis politiek. Abonneren op Arnews ▶ https://bit.ly/2V7xP3O ------------------------------------ Na verwerking verschijnen alle livestreams in een afspeellijst; https://www.youtube.com/playlist?list... Arnews steunen kan op https://arnews.nl/steun-arnews/ ------------------------------------ Live opgenomen beelden uit de Eerste Kamer. De Eerste Kamer der Staten-Generaal kan geen verantwoordelijkheid nemen voor de actualiteit en juistheid van geëxtraheerde informatie. BRON: Eerstekamer.nl ------------------------------------ Bedankt voor het kijken. Arnews, voor uw dagelijkse dosis politiek ▶ https://bit.ly/2V7xP3O

Arnews