The Trueman Show #47 Isa Kriens

• zaterdag 23 oktober 2021
  • Categorie:
  •  In dit gesprek blikken we terug op ruim een jaar lang opkomen voor vrijheid.

23-10-2021

The Trueman Show #47 Isa Kriens DISCLAIMER: ALL PODCASTS WILL BE SUBTITELD REALLY SOON. SOME LOVELY PEOPLE ARE WORKING ON THAT. ALSO MY WEBSITE WILL BE TRANSLATED TOO, SO ALSO THE NON DUTCHIES CAN FIND THEIR WAY ON MY WEBSITE. WANT TO HELP? PLEASE SEND AN E-MAIL TO INFO@JORNLUKA.COM Bezoek www.jornluka.com. Alle content die ik maak is gratis. Als je het tof vindt wat ik maak, doneer dan zodat we steeds meer en betere content kunnen maken. Wil je iets anders bijdragen? Ook dat kan. Mail me dan: info@jornluka.com. Dank jullie wel voor jullie steun. Jullie maken The Trueman Show en onze tours mogelijk! Voor onze 47ste aflevering zijn we voor de derde keer afgereisd naar het zuiden van het land, namelijk naar mijn ouderlijk huis. Ditmaal met wel echt een speciale reden. Isa Kriens is namelijk mijn gast. Isa heeft zelf de locatie uitgekozen omdat zij zich erg thuis voelt bij mijn ouders. Toen zij aangaf graag hier op te willen nemen vond ik dit gelijk een goed idee. Een persoonlijk plek voor een persoonlijk gesprek. Isa en ik zijn namelijk ongeveer precies een jaar geleden in elkaars leven gekomen. Zo sprak zij zich vanuit haar rol als jurist als De Kleine Activist uit tegen de “coronawet”. Ik begon met gesprekken te doen voor Café Weltschmerz. Bijna exact een jaar geleden had ik Isa ook voor de camera bij datzelfde Café Weltschmerz. Er is veel gebeurd in een jaar tijd. We hebben ontzettend veel gemaakt en eigenlijk constant aan elkaars zijde. In het begin beide vechtend tegen het systeem. Misschien zelfs wel denkend ervan te kunnen winnen. Tot aan gaandeweg tot de conclusie komend dat het systeem niet is wat moet veranderen, maar de verandering en groei in ons zelf ligt en wij dus ook zelf verantwoordelijk zijn voor ons eigen geluk, voor onze eigen persoonlijke groei, voor het bouwen aan een wereld die we WEL willen. In dit gesprek blikken we terug op ruim een jaar lang opkomen voor vrijheid. Een terugblik op een jaar lang onderzoek. Wat speelt er nou echt achter de schermen? Welke agenda’s worden er daadwerkelijk gepusht? Wat is de rol van ritueel kindermisbruik? Hoe heeft Isa het onderzoek naar dit soort thema’s ervaren? We spraken over Isa haar ontwaking. Over het WAKU WAKU proces. Over haar transformatie en wat zij ziet als oplossing naar een betere wereld. Dit gesprek is wellicht anders dan jullie gewend zijn. Het is een zeer persoonlijk gesprek geworden wat hier en daar een tikkeltje emotioneel werd. Isa heeft voor mij enorm veel betekend het afgelopen jaar. Zij is de spiegel geweest die mij er toe gezet heeft om de reis naar binnen te maken. De weg naar persoonlijke groei en transformatie. De persoon bij wie ik altijd mezelf kan zijn en altijd voor me klaar staat. Iets waar ik haar voor altijd dankbaar voor zal zijn en iets wat ik iedereen in zijn of haar leven gun. Een soul mate. Al met al super dankbaar dat we dit gesprek een jaar later op deze manier hebben kunnen voeren. Haar persoonlijke verhaal en echtheid inspireert velen al een behoorlijke tijd. En ik vermoed zo maar eens dat ze nog vele harten zal raken. Link naar de Argos aflevering hier te vinden: https://www.vpro.nl/argos/media/aflev... Vond je het tof? Abonneer je dan op mijn kanaal en like de video en deel hem met je vrienden en op social media. Samen laten we het echte geluid groeien!

Jorn Luka