"Live-registratie Demo 3 oktober", BLCKBX pakt groots uit met diverse reporters en helikopter...

• zondag 3 oktober 2021
  • Categorie:
  • BLCKBX pakt groots uit met diverse reporters en een helicopter...

3-10-2021

Zondag 3 oktober maken wij een uitgebreide live-registratie van de demonstratie in Amsterdam. Om 14:00 uur gaan we live nadat de stoet al om 13:00 uur is vertrokken voor een route van ca. 5 kilometer. Minimaal twee reporters van ons team zullen onderweg interviews afnemen van deelnemers, afgewisseld met helikopter beelden en presentaties vanuit een hoog punt in de stad. Om 16:00 uur zal de live uitzending eindigen. Dit is tevens de eindtijd van de manifestatie zelf.

Headcounts

BBHans van Tellingen (Strabo) zal met zijn team de verantwoordelijkheid op zich nemen om de "headcounts" te doen, oftewel...zorgvuldig te notuleren hoeveel mensen er zijn komen opdagen. Dit zal gevalideerd worden door een notaris waarna rond 16:00 uur - als onze uitzending en ook de demo eindigt - de definitieve stand opmaken. Hiermee willen we een einde maken aan de speculaties rondom de opkomst, die keer op keer een grote discrepantie lijkt te hebben met wat de media communiceert en wat de aanwezigen hebben waargenomen.

Bekijk de live hieronder!