Het Westen is compleet "uitgeleefd" - Max von Kreyfeld, Rein de Vries, Sander Boon, Anthony Migchels

• maandag 25 oktober 2021
  • Categorie: , ,
  •  Het gesprek behandelt de huidige situatie van de economie,....

25-10-2021

Max von Kreyfeld aan tafel met Rein de Vries (ondernemer en econoom), Sander Boon (politicoloog en publicist) en Anthony Migchels (voorzitter Stichting De Florijn) om een reeks nieuwe programma's over de economie te introduceren.

Het gesprek behandelt de huidige situatie van de economie, de invloed van de Corona-crisis op de economie en de verwachtingen ten aanzien van de nabije toekomst. Een drietalquotes uit deze aflevering: ~ "De groei van de laatste decennia is alleen maar inflatie. Er is helemaal geen groei." ~ "Staatsleningen zijn de moeder aller bubbels." ~ "We staan aan de vooravond van een systemische en heel fundamentele crisis. En waar we naartoe gaan is een economische implosie." Café Weltschmerz gaat in samenwerking met onze gasten een serie lezingen organiseren in aanvulling op deze reeks over economie. Wilt u op de hoogte blijven van de lezingen, abnonneer u op onze nieuwsbrief: https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz en word Stamgast! https://cafeweltschmerz.nl/register/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!

Cafe Weltschmerz