DE GROTE VOLKSMISLEIDING…

• dinsdag 19 oktober 2021
  •  Is Nederland al zo gedegenereerd dat het zich laat leiden door corrupte overheidsdienaren?

DE GROTE VOLKSMISLEIDING…

(Door: “Driek”)

Al die maatregelen die ons door onze demissionaire regering worden opgedrongen hebben toch niets met een zogenaamd virus van doen? Steeds weer wordt de burger bang gemaakt door onheilspellende berichten van overvolle ziekenhuizen en toenemende besmettingen. Ik denk echter dat het voorgeschreven politieke doel nog niet is bereikt. Waarom zijn de burgers niet hevig verontwaardigd door al die opgeklopte leugens van Hugo de Jonge? Het is de hoogste tijd voor een volksopstand.

Lijdzaam laat de brave Nederlandse burger deze ellende over zich heengaan. We vinden het inmiddels normaal om op grove wijze te worden misleid door een Minister van Volksgezondheid die een steeds toenemende wrevel onder de burgers veroorzaakt. Is Nederland al zo gedegenereerd dat het zich laat leiden door corrupte overheidsdienaren? Is het de bedoeling om het leven van die veel geplaagde burger tot een ware hel te maken? We zijn al aardig op weg.

Die gewiekste aartsleugenaars Mark Rutte en Hugo de Jonge doen nog steeds voorkomen alsof er geen sprake is van dwangmaatregelen. En nog steeds wanneer iemand na een injectie met die giftige substantie ernstige bijwerkingen vertoont of sterft, wordt dat toegeschreven aan onderliggend lijden. Die hele Corona-pandemie is je reinste volksverlakkerij.

Klaus Schwab (1938) richtte op 24 januari 1971 het World Economic Forum op. In 2020 schreef hij zijn boek genaamd: “Covid–19: The Great Reset”. Zoals het er nu naar uitziet zal deze walgelijke man met zijn snode plannen succes hebben. Wij worden klaargestoomd voor de Nieuwe Wereldorde, die volgens Schwab voor ons allen een onbezorgd leven in het vooruitzicht stelt.

Edoch, lezer, voor velen van ons is het leven een eindeloze worsteling – een worsteling met angst, verdriet, zorgen en schuldgevoel, eenzaamheid en radeloosheid. Maar als pleister op de wonde krijgen wij van Klaus Schwab een Nieuwe Wereldorde. Dan hoeven wij ons nergens geen zorgen meer over te maken. Ons leven is dan panklaar.

De stichter van die Nieuwe Wereldorde moet als misdadiger tegen de mensheid worden veroordeeld. Om de hele wereldbevolking uit te willen rusten met een geïmplanteerde chip in zijn hoofd of arm waardoor niemand nog een eigen leven bezit, is een geesteszieke mens. Ik vind die man het prototype uit een James Bond film.

Ik weet zeker dat die arme Anne Frank zich vol verontwaardiging zou hebben afgekeerd van al die leugens en misleiding.

Ik wens U allen nog een gezegende dag.

Door:
    “Driek”