Bijdrage Omtzigt aan debat verslag informateur. Heeft nog een appeltje schillen met Koolmees

• woensdag 6 oktober 2021
  • Categorie: , ,
  • Dit wordt helemaal niets!

6-10-2021

Uit deze bijdrage blijkt dat Pieter Omtzigt nog een appeltje te schillen heeft met Wouter Koolmees, die tijdens het schandaal over Pieter Omtzigt, functie elders, net deed alsof er niets aan de hand was. Verder allerlei dubieuze uitspraken gedaan tijdens de maandenlange pogingen een nieuw kabinet te formeren. Dit wordt helemaal niets! Als een echtpaar waarvan iedereen weet dat ze gaan scheiden, behalve zij zelf. Wees eerlijk. Kom de afspraken over nieuwe bestuurscultuur na. Koolmees heeft zich niet netjes uitgelaten over kamerleden en brief waarin Koolmees alles ontkende. Dit ging uiteraard over Omtzigt zelf. Dus wordt het hier even echt persoonlijk

Bert Brandsma