Alexander Kops 'Niveau VVD vergelijkbaar met kleuterklas' v Folkert Idsinga - Pakket Belastingplan

• dinsdag 26 oktober 2021
  • Categorie: , , ,
  •  'Zitten we in een kleuterklas'

26-10-2021

Alexanders Kops PVV: 'VVD beantwoording vergelijkbaar met niveau kleuterklas. Kops vraagt Folkert Idsinga naar standpunt afschaffing verhuurdersheffing.

Wetgevingsoverleg Pakket Belastingplan 2022 - 25 oktober 2021. Thorbeckezaal, commissie financiĆ«n. Voorzitter: Inge van Dijk (CDA) Interrupties door Alexander Kops PVV en Henk Nijboer PvdA. Bedankt voor het kijken & vergeet niet te abonneren voor uw dagelijkse dosis politiek. Abonneren op Arnews ▶ https://bit.ly/2V7xP3O ------------------------------------ Na verwerking verschijnen alle livestreams in een afspeellijst; https://www.youtube.com/playlist?list... Steun Arnews d.m.v. een like. BecommentariĆ«ren kan in de reacties. ------------------------------------ Live opgenomen beelden uit de Tweede Kamer. U bent vrij om deze te delen. Bedankt voor het kijken. ------------------------------------ BRON: Tweedekamer.nl Arnews livestreams ▶ https://bit.ly/2V7xP3O