Actiejournaal week #41- Martina Groenveld en Michel Rijinga

• vrijdag 15 oktober 2021
  •  Martina en Michel, blikken terug op de demonstratie van zondag 3 oktober. En de spannende 48 uur die daaraan vooraf zijn gegaan.

14-10-2021

Martina en Michel, blikken terug op de demonstratie van zondag 3 oktober. En de spannende 48 uur die daaraan vooraf zijn gegaan. Maar, hoe nu verder? Door de goede organisatie is er voor gemeentes geen enkele reden om de demonstraties van Nederland in Verzet of Samen voor Nederland niet te faciliteren. Zondag aanstaande staat Utrecht op de agenda. De gemeente Utrecht zal ook deze groep demonstranten met open armen ontvangen! --- Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema's. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen. Waardeer je onze video's? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz. https://steun.cafeweltschmerz.nl/ Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox? https://cafeweltschmerz.nl/nieuwsbrief/ Wil je op de hoogte worden gebracht van onze nieuwe video's? Klik hierboven dan op Abonneren!