Rutte tot over zijn oren in WEF, schrijft artikelen (2017) en doet mee aan videoconferenties

• dinsdag 21 september 2021
  • Wel, hier is niets complotterigs meer aan.

21-9-2021

Rutte deed nog ontwijkend over het WEF, toen hij door Gideon van Meijeren gevraagd werd hierover meer te onthullen. Destijds deed hij het af als "meestal zijn dit soort verhalen complottheorieën". Wel, hier is niets complotterigs meer aan. Rutte schrijft artikelen voor de website van het WEF en doet mee aan videoconferenties over de toekomst van de voedselproductie op aarde. Alles moet richting grote schaal, zo is wel duidelijk. Alles exact in het straatje van Klaus Schwab, hij heeft Nederland uitgeleverd aan de globalisten, en onze soevereiniteit opgegeven. De videoconferentie is van 27 januari 2021: Transforming Food Systems and Land Use (Option 1) Speakers: Hiroko Kuniya, Mark Rutte, David Beasley, Geraldine Matchett, Jeffrey Lu Minfang January 27, 202109:00 - 09:45CET De tekst die Mark Rutte schreef: "‘We never know the worth of water, till the well is dry,’ the British intellectual Thomas Fuller wrote in 1732. And he was right. So often, water appears self-evident. For many of us it doesn't even occur to us that water might not flow when we turn on the tap or flush the toilet. In many parts of the world, people face water shortages or, conversely, frequent floods. But however different national and regional circumstances may be, water is something that is easily taken for granted. And yet water is crucial to us all: economically, socially and environmentally. In my country, the Netherlands, we are particularly aware of that. Water has shaped our past and it will shape our future. Because the Netherlands literally means ‘the low countries’: a quarter of it lies below sea level. For centuries we have managed to keep our feet dry and salt water out. We built our governance system around water, to negotiate amongst city dwellers, farmers and environmental interests. And nowadays we are constantly developing new water solutions to offset the effects of climate change and tie in with the energy transition. Our water experts travel the globe helping other countries devise long-term plans and short-term innovations, addressing water-security and economic, social and other issues related to water. The World Economic Forum ranks water crises, such as scarcity, floods and pollution, among the main risks for the global economy in the coming decade. I myself joined the High-Level Panel on Water (HLPW), an initiative launched by former UN Secretary-General Ban Ki-moon and World Bank President Jim Jong Kim at the World Economic Forum in 2016. It is a unique platform, with 11 leaders of governments from across the globe, from developing and developed countries, from North and South. And since water is crucial to the huge ambitions of the Sustainable Development Goals agenda, now is the time to act." Einde citaat.

Bert Brandsma

Unknown zei

Very clear, now we know for sure the source of all bandits

Kaag wordt betaald door de WEF. Hoekstra, Klaver, de zoon van Grapperhous, allemaal lid van de WEF. En internationaal mensen die daar de opleiding Young Global hebben gevolgd: Merkel en in hetzelfde jaar ook Gates, Macron, Trudeau, Ardern. Overige leden zijn Varadkar, Johnson, Biden, Morrison, Bennet, Oavel Durov (eigenaar van Telegram) etc etc. Als je weet dat Schwab een satanist is, dan kan dit addergebroedsel worden genoemd.

Vroeger heette zoiets als Rutte een landverrader en zou berecht worden.
    Tegenwoordig kan deze smeerlap met zijn dubbele agenda gewoon doen en laten wat hij wil, zonder dat hij tot de orde wordt geroepen door de Tweede Kamer en een deel van de kiezers.
    Hoezo Democratie?

Unknown zei

Stel: ik ben naïef en geloof dat zoiets als een WORLD ECONOMIC FORUM precies is wat het zou moeten doen: de globale trends signaleren waar de diverse landen/economieën/staten rekening mee moeten houden, willen ze de landspolitiek leiden naar de juiste doelen: het behoud van de aarde en haar bewoners. Zou het dan niet heel normaal zijn en zelfs bijzonder prettig dat de huidige leider van de Nederlandse politiek daar aan deelneemt? Ik ben niet op voorhand een fan van Rutte, feitelijk meer het tegendeel en ik ben evenmin zo dom dat ik niet begrijp dat een dergelijke samenballing van macht en invloed negatief KAN uitwerken....! Maar wie overtuigt mij met meer dan kretologie van het feit dat die uitwerking inderdaad negatief is?!