Is Nederland nog wel een rechtsstaat?

• donderdag 30 september 2021
  • Categorie: , ,
  •  De rechtspraak in Nederland is NIET onafhankelijk.

30-9-2021

Keer op keer volgen rechters de ideologische lijn van de regering - met mondkapjes, avondklokken en klimaatoffers als recentste voorbeelden. Het is geen toeval: de regering benoemt zelf rechters. Gideon van Meijeren legt uit. ► TELEGRAM: https://t.me/FVDNL ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl/ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/channel/fvdnl ► GAB: https://gab.com/fvdnl ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk​​​​​​

In het geval met het Utrechtse restaurant Waku Waku bepaalt de rechter dat hij NIET op de stoel van de regelgever kan zitten, in het geval van Urgenda met stikstof, Co2, enz., bepaalt de rechter WEL dat hij op de stoel van de regelgever kan zitten. Snapt u het nog???????????
    Dit is onze Rechtstaat, tenminste wat er nog van over is gebleven en we kunnen concluderen dat het bitter weinig is.