In de plaats met de minste vaccinaties in Nederland is corona verdwenen

• vrijdag 3 september 2021
  • Begrip ‘gezondheid’ anno 2021 volledig omgedraaid: RIVM noemt situatie met bevolking zonder ziekenhuisopnamen en zonder positieve testen een ‘zeer ernstig veiligheidsrisico’

In de plaats met de minste vaccinaties in Nederland is corona verdwenen

‘In 2021 werd heel Nederland na een softe interne staatsgreep bezet door een Haagse klimaat-vaccinatie sekte. Héél Nederland? Nee, een klein dorp bleef moedig weerstand bieden…’ (Uit: ‘Geschiedenis van de Lage Landen – Deel 5’, 1e druk, 2062). (Afbeelding: (2)).

—————————————————————————————————————————————–

———————————————————————————–

Stichting Vaccinvrij wees gisteren op het Corona-dashboard van het RIVM, waaruit blijkt dat er in Urk, de plaats met de laagste vaccinatiegraad van Nederland, de hele afgelopen week NUL positief getesten, NUL ziekenhuisopnamen en NUL sterfgevallen vanwege Covid-19 zijn geweest. Oftewel: corona is feitelijk helemaal verdwenen. Dat is duidelijk niet naar de zin van het RIVM, want dat schaalt de situatie in Urk als een ‘zeer ernstig’ veiligheidsrisico in. Gezondheid is anno 2021 plotseling een ‘zeer ernstig risico’? Voor wie? Voor degenen die het volk met valse statistieken in blind gehoorzame doodsangst willen houden, zodat de communistische ‘Great Reset’ / Agenda-2030 klimaat-vaccin dictatuur erdoor gedrukt kan worden?

‘Deze ‘pandemie’ gaat net zo lang duren als wij het laten duren,’ schrijft Door Frankema van de Stichting. ‘Net zolang als wij gehoorzamen aan leugens. Net zolang als wij geen grens durven trekken of nee durven zeggen. En wat dat betreft kunnen we nog wel wat leren van de mensen in Urk. Het grootste gedeelte van de mensen is niet gevaccineerd. Zij snappen kennelijk dat het niet nodig is en bovendien gevaarlijk om te sollen met ons immuunsysteem…’ (1)

Een ‘ernstig veiligheidsrisico’ – maar voor wie?

Een gezonde bevolking is voor het RIVM – waar ik, mede vanwege het aanhoudende misbruik van de voor dit doel totaal ongeschikte PCR testen (die daarom door de Amerikaanse FDA per 1/1/22 verboden zijn, ook omdat er geen onderscheid kan worden gemaakt met de griep) -persoonlijk niets anders meer als ‘Rijks Instituut voor Volks Misleiding (/ Manipulatie)’ in kan lezen – klaarblijkelijk een ‘zeer ernstig veiligheidsrisico’.

Inderdaad, een risico voor de gevestigde orde die ons land onder het mom van de bestrijding van een (verondersteld) luchtwegvirus, dat in alle opzichten te vergelijken is met een seizoensgriep, opzettelijk in deze crisis heeft gestort om te voldoen aan de eisen van de globalistische VN/WHO/GAVI/ Gates/EU/WEF/IMF/BIS klimaat-vaccin sekte, die op de achtergrond wordt aangestuurd door notoire families zoals de Rockefellers en Rothschilds.

De 19e eeuwse quote ‘lies, damned lies, and statistics’ – en het daarvan afgeleide ‘simple liars, damned liars and experts’ – is al vaak voorbij gekomen, en is sinds vorig jaar actueler dan ooit. Na al die tijd blijkt het volk nog steeds doodeenvoudig door allerlei instanties en hun zelfverklaarde ‘experts’ met cijfertjes en grafiekjes om de tuin te leiden zijn, en in een virtuele ‘realiteit’ te doen geloven die niets met de werkelijkheid te maken heeft.

Zijn wij werkelijk zo slim?

Erger nog: we hebben nu een bevolking die zich zelf slimmer en ontwikkelder acht dan ooit, enkel omdat ze op een smartphone op een paar knopjes kunnen drukken en contact kunnen maken met iemand aan de andere kant van de wereld.

De harde waarheid is dat de doorsnee moderne mens wel eens de meest afgestompte en onbenullige kan zijn die onze soort ooit heeft voortgebracht. Waarom? Omdat 8 van de 10 in no-time klakkeloos en blindelings de totale omkering van alle bestaande en aanvaarde logica en menselijke waarden heeft geaccepteerd. Dat heeft ertoe geleid dat het feit dat alleen al in het Westen officieel zo’n 40.000 mensen zijn vermoord met deze als ‘vaccins’ vermomde experimentele gentherapie injecties, en er honderdduizenden chronisch ziek en/of gehandicapt zijn geraakt, volkomen normaal en zelfs wenselijk wordt gevonden.

Keiharde discriminerende en onderdrukkende uitsluitingsmaatregelen om anderen zover te krijgen eveneens hun gezondheid en leven op het spel te zetten, worden toegejuicht. Jezelf niet willen laten inspuiten wordt ‘egoïstisch’ genoemd, terwijl het nu juist van extreem egoïsme getuigt om van anderen te eisen hun lijf en leden in de waagschaal te stellen omdat jij ergens bang voor bent.

Hoe dit kon gebeuren? Hoe kon uw partner, familielid, vriend of collega plotseling veranderen in een ongevoelig en onbereikbaar persoon die eist dat ook u zich onderwerpt aan fascistisch en inhumaan beleid dat een regelrechte kopie is van wat de Nazi’s in de jaren ’30 met de Joden deden? Het antwoord: Verlammende angst, gekoppeld aan blind vertrouwen in de propaganda van de overheid en de media, maar vooral een nog blinder vertrouwen in hun eigen ‘slimheid’.

Bijna niemand wil namelijk aanvaarden of zelfs maar overwegen dat hij of zij zich zonder slag of stoot doodsbang heeft laten maken, en daardoor in de grootst mogelijke ‘mind control’ leugens is getrapt zonder daarbij ook maar iets in de gaten te hebben gehad. ‘Zó dom en naïef kan ik niet zijn, dus moet degene die iets anders beweert dan wat ik ’s avonds op TV hoor dat wel zijn. En dus is die persoon ‘fout’.’

Tempo bewustwording moet snel omhoog

Gelukkig lijken langzamerhand toch steeds meer mensen wakker te worden voor het valse Covid (en klimaat) narratief. Dat tempo van bewustwording moet echter flink omhoog indien we als volk klaar willen zijn om verweer te bieden tegen de nog geplande mokerslagen die ‘onze’ elites nog op het programma hebben staan.

Want vergis u niet: gewetenloze bestuurders die bereid zijn met maatschappelijke, economische, politieke en psychologische terreur zóveel ellende te veroorzaken zoals reeds is gedaan, en daarbij zonder met hun ogen te knipperen doelbewust glashard blijven liegen en bedriegen, zullen als rechtgeaarde psychopaten geen seconde wakker liggen als de slachtofferlijsten er nog een paar nulletjes bij krijgen.

Xander*

* I.v.m. omstandigheden worden eventuele reacties later geplaatst dan gebruikelijk. Dank voor uw geduld en begrip.

(1) Stichting Vaccinvrij
    (2) Afbeelding: WikiMedia Commons, auteur Steven Lek , Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International license.