Het ware gezicht – Ad Nuis

• woensdag 1 september 2021
  •  Waar zijn we beland?

Het ware gezicht – Ad Nuis

Ik heb deze column zojuist, vlak voor deze opnames nog aangepast. De aanleiding was een matrix bord boven de snelweg op weg naar deze studio. “Terug uit het buitenland, doe een (zelf)test. Waar zijn we beland? Misschien kunnen ze mij Minister van Schoonheid en Vertrouwen maken.

“Terug uit het buitenland? Kijk om je heen en geniet van het Nederlandse landschap.”

Of, “Terug uit het buitenland? Lees nu toch echt de prachtige gedichtenbundel ‘De Zee heeft geen Manieren’ van Rogi Wieg.”

Of, “Terug uit het buitenland? Ga zo snel mogelijk met een grote bos bloemen langs je oude moedertje die je drie weken heeft gemist.”

Helaas in 2021 regeert de lelijkheid uit naam van de gezondheidszorg. Testen, Prikken. Verdeeldheid. Rennen mensen! Elke prik telt.

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz.

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?