Het regeerakkoord ligt er allang. Klaus Schwab heeft het geschreven’

• donderdag 9 september 2021
  • Categorie: , ,
  •  Al meer dan een halfjaar wordt Nederland bestuurd door een demissionair kabinet, .......

Het regeerakkoord ligt er allang. Klaus Schwab heeft het geschreven’

Al meer dan een halfjaar wordt Nederland bestuurd door een demissionair kabinet, dat volgens het staatsrecht alleen voorzichtig op de winkel mag passen. Maar juist dit demissionaire kabinet maakt zich schuldig aan de grootste ondermijning van de onze grondrechten die we sinds de Tweede Wereldoorlog hebben gezien, zei Pepijn van Houwelingen (FVD) dinsdag in de Tweede Kamer.

Verplichte experimentele injecties met enorme risico’s

“Het gaat om grondrechten zoals de vrijheid van meningsuiting. Denk aan de nepnieuwspolitie van Ollongren en de jacht op ‘fake news’, of aan het recht op privacy, de QR-code en de mass surveillance,” lichtte Van Houwelingen toe. “Het recht op eigendom is niet meer veilig; zie de voorgenomen onteigening van de boeren. En zelfs de integriteit van het menselijk lichaam wordt met voeten getreden, door de verplichte experimentele injecties met enorme risico’s en bijwerkingen.”

Dat wil dus zeggen: de Great Reset

Van Houwelingen toonde een ‘visiedocument’ dat gepubliceerd is door VVD en D66. Belangrijke aandachtspunten daarin: de bestrijding van desinformatie, klimaatdoelen, een ruimhartig immigratiebeleid, meer EU, de Sustainable Development Goals en de Agenda 2030. “Dat wil dus zeggen: de Great Reset.”

Er is geen verschil

Tegen zijn ambtsgenoten zei Van Houwelingen: “Weet u waar we zo langzamerhand eigenlijk de meeste behoefte aan hebben? Dat u ophoudt met dat theaterspel, met dit artificiële om elkaar heen draaien en dit doen alsof er verschillen en tegenstellingen zijn. Kom er gewoon eerlijk voor uit dat jullie die Great Reset allemaal willen. Er is geen verschil. Het regeerakkoord ligt er allang. Klaus Schwab heeft het geschreven. Weet je, vorm dat Build Back Better-kabinet dan ook maar. Doe dat maar.”