Hele Kamer woedend. Gideon van Meijeren legt genadeloos mediacorruptie bloot

• vrijdag 10 september 2021
  • Categorie:
  •  De Nederlandse media zijn al decennia niet meer de kritische waakhond tegen de macht,........

9-9-2021

00:25 Zijn journalisten tuig van de richel? 03:00 FVD verspreidt geen desinformatie 03:58 Neem de vaccins niet! 06:00 Linkse journalisten 09:25 Rillingen over de rug! 12:45 Journalisten beschermen 14:50 Voor het eerst sinds de Tweede Wereldoorlog… 18:05 Kamervoorzitter ontneemt Gideon van Meijeren het woord! 20:02 Gespeelde verontwaardiging 21:20 Bestaat onze democratie nog wel? De Nederlandse media zijn al decennia niet meer de kritische waakhond tegen de macht, maar de belangrijkste steunpilaar van het partijkartel. Gideon van Meijeren legt deze corruptie genadeloos bloot en spreekt zich uit voor de Ă©chte vrije pers. De hele Kamer ontsteekt in woede. Vera Bergkamp ontneemt hem zelfs het woord. In deze tijd worden de grondrechten steeds meer ingeperkt. Nu wordt ook aan banden gelegd wat een democratisch verkozen volksvertegenwoordiger wel en niet mag zeggen in de plenaire zaal van de Tweede Kamer. Maar FVD zal altijd de waarheid blijven spreken! ► TELEGRAM: https://t.me/fvdnl​​​​​​​​​​​ ► FACEBOOK: https://facebook.com/forumvoordemocratie ► INSTAGRAM: https://www.instagram.com/fvdnl​​​​​​ ► TWITTER: https://twitter.com/fvdemocratie​​​​​ ► BITCHUTE: https://www.bitchute.com/fvd/​​​​​​​​​​​ ► GAB: https://gab.com/fvdnl​​​​​​​​​​​ ► WEBSITE: https://fvd.nl​​​​​​​​​​​ ☻ SUBSCRIBE NU: http://bit.ly/2tjUcZk

Wat een gĂȘnante vertoning van onze vrouwelijke "volksvertegenwoordigers".
    De 1 deed nog harder haar best om Gideon van Meijeren te beledigen dan de ander.
    We mogen inmiddels constateren dat mensen die de waarheid spreken door onze vrouwelijke "Volksvertegenwoordigers" beschimpt en belasterd worden en daarbij nog steun krijgen van de voorzitster van de Tweede Kamer, uiteraard een verknipt lid van de meest ondemocratische en fascistische partij D'66.