Actiejournaal week #35

• donderdag 2 september 2021
  •  Steeds meer ouders verenigen zich tegen onzinnige maatregelen,....

Actiejournaal week #35

Steeds meer ouders verenigen zich tegen onzinnige maatregelen, zeker nu de scholen weer zijn begonnen. Van stappen richting de magistraat tot het vormen van een collectief; de groep die opstaat wordt met de dag groter.

Martina ontvangt vandaag Renate van der Werf en Daniël Pardoen, beiden zeer actief bij verschillende actiegroepen voor ouders. Het doel is om ouders te motiveren zich aan te sluiten bij één of meerdere van deze organisaties. Er zijn onder meer de volgende initiatieven:

Wij de Ouders

Wij De Ouders

Moederhart

Onze kinderen, onze keuze!

Ik wil gewoon naar school

Stichting ademvrij

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Wij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet verbonden aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Waardeer je onze video’s? Help ons een in de strijd naar een eerlijker Nederland, vrij van censuur en Steun Café Weltschmerz.

Wil je onze nieuwsbrief ontvangen in je mailbox?