Verborgen feiten

• zondag 29 augustus 2021
  • Categorie: , ,
  •  5G is niet ongevaarlijk voor u en uw kinderen,.....

Verborgen feiten

(Door: “Elise Nijmegen”)

Er worden veel dingen voor u verborgen gehouden, de waarheid wordt weggemoffeld door politieke activisten van de MSM die werken voor de politiek en wetenschappers, artsen en verplegers hebben een zwijgplicht opgelegd gekregen… In onderstaande video “spreekt” een dochter voor haar moeder die een geregistreerde verpleegster en expert is voor hulpbehoevende ouderen.
    (bitchute.com)

Nog iets dat u niet verteld is over de vaccinaties, ik begrijp steeds beter waarom Hugootje de ingrediënten tot staatsgeheim heeft verklaard…

De Chileense theoloog, filosoof en connectiviteits-en netwerkingenieur Christhoper Montenegro was te gast op Dirección Correcta. Tijdens het programma van Radio El Mirador del Gallo besprak hij de gevaren van elektro-frequenties en de nanotechnologie die is aangetroffen in AstraZeneca-flesjes die in Chili zijn geanalyseerd. Grafeenoxide is niet het enige nano-element dat in de flacons zit. Er is ook een diode gevonden. Deze zeer subtiele en injecteerbare nanotechnologie genereert elektrische velden, onder andere wanneer deze in contact komt met biologisch weefsel.
    (herstelderepubliek.wordpress.com)

Er gaat een hel verhaal aan vooraf, maar vele banken in de wereld zijn in handen van of worden bestuurd door de Rothschild-familie. Hieronder vindt u een lijst van deze banken die we eigenlijk zouden moeten vermijden.
    (de-ware-wereld.nl)

Een legerarts verteld dat er meer soldaten zijn overleden aan de “vaccinaties” dan aan corona… Ze zegt onder andere; Als je denkt dat we een virus bevechten, dan ga je je gedragen als een slachtoffer. Als je denkt dat we in een oorlog zitten, dan gedraag je je als een krijger.
    (bitchute.com)

5G is niet ongevaarlijk voor u en uw kinderen, het heeft een negatieve invloed op onze gezondheid, en het levert niets tot weinig op voor de gewone normale Nederlander. 5G is voor de politiek, voor de dictatuur die ze over ons willen uitstrooien, voor de politiestaat, om ervoor te zorgen dat u op elk tijdstip van de dag te vinden bent, want misschien heeft u wel een andere mening… Eén die niet meegaat met het door de politiek opgelegde narratief én dát, dat mag niet meer.

Maar even terugkomend op één van de mijns inziens grootste bedreigingen voor onze gezondheid; 5G, hieronder heel veel feiten en informatie over 5G en wat de straling met ons doet. Mijns inziens… zouden we al die 5G apparatuur, versterkers, masten en ik weet niet wat allemaal nog meer weer moeten afbreken, maar dat vind ik ook over die windmolens die SF-6 gas lekken en ook over de biomassacentrales waarvoor honderden kilometers bos worden gekapt en die schadelijke stoffen uitstoten. Die groene duurzame ideeën grenzen vaak aan krankzinnigheid.
    (5gisnietoke.nl)

We zullen met zijn allen vreedzaam, standvastig en in verbinding een verandering teweeg moeten brengen, de toekomst van onze kinderen staat op het spel, het voortbestaan van de mensheid wordt bedreigt door communisten die zich in hoge posities bevinden en het is aan ons, de Nederlandse bevolking, van alle kleuren, afkomst en geloven, om deze tirannie te beëindigen. Als we onze vrijheden terug hebben, kunnen we wel weer dimdammen over de verschillen tussen elkaar, maar nu is het tijd om op te staan voor onze kinderen, vrijheid, zelfbeschikking en privacy.

5 september is er een grote demonstratie in Amsterdam, ik hoop dat ook u van de partij bent. En hopelijk gaan de demonstraties door totdat er een positieve verandering heeft plaatsgevonden.
    (YouTube.be)

Door: