Ruim 31.000 mensen zijn er al overleden aan de experimentele vaccinaties

• woensdag 25 augustus 2021
  • Categorie: , , ,
  •  Eigenlijk is de hele zogenaamde “Natie Nederland” één grote fraude.

Ruim 31.000 mensen zijn er al overleden aan de experimentele vaccinaties

(Door: “Elise Nijmegen”)

Wist u dat apotheken in Amerika, en misschien ook wel in Nederland, de opdracht hebben gekregen om geen geneesmiddelen te verstrekken die “covid” bestrijden? Arts Elizabeth Lee Vliet zei in Bannons War Room dat ze persoonlijk heeft gesproken met apotheken en dat keten CVS apothekers opdracht geeft om geen hydroxychloroquine of ivermectine te verstrekken. “Dit is schandalig,” zei ze. “Het is een misdrijf. Dit kan niet zo doorgaan. Er zijn rechtszaken aangespannen om hier een einde aan te maken.”
    (ninefornews)

Aan de zogenaamde “vaccinaties” die zó goed zijn voor u, gaan veel mensen dood en nog meer mensen krijgen er ernstige bijwerkingen van. En de vraag of het überhaupt nodig is, wordt zorgvuldig vermeden, ook bij kinderen. Onderstaand artikel is erg uitgebreid en informatief en noemt de injecties niet alleen experimenteel, maar een killervaccin.

Het wereldwijde vaccin-project genaamd COVAX wordt gecoördineerd door de WHO, GAVI, CEPI, de Bill and Melinda Gates Foundation in samenwerking met het World Economic Forum (WEF), de Wellcome Trust, DARPA en Big Pharma, dat in toenemende mate wordt gedomineerd door Pfizer- Het GSK-partnerschap kwam amper vier maanden voor het begin van de Covid-19-crisis begin januari 2020 tot stand. En geld gaat via subsidies, giften en donaties van de ene organisatie naar de andere.

Volgens de laatste “officiële” cijfers voor de EU, Groot-Brittannië en de VS (samen) zijn er 31.389 Covid-19-vaccingerelateerde sterfgevallen en bijna 5 miljoen gewonden.
    (globalresearch.ca)

De regering in Ierland, net zoals de rechtbank in Canada, hebben moeten toegeven dat Covid-19 niet bestaat. En er dus eigenlijk geen enkele reden is voor geen enkele maatregel.
    (ourtube.co.uk)

Hieronder een site waarop te zien is hoever de implementaties van de VN-Agenda 2030 zijn. Iets om uit te pluizen misschien…
    (un.org)

De globalistische elites ontmoeten elkaar momenteel in een bergdorp voor een exclusieve conferentie en mompelen over de radicale verandering in de wereld. Nee, we hebben het niet over het “World Economic Forum” (WEF) in Davos in Zwitserland, maar over het “European Forum Alpbach” (EFA) in Tirol. Van 18 augustus tot 3 september staat alles op de agenda, van wereldwijde reacties op de zogenaamde pandemie tot een “grote transformatie”, de digitalisering van het leven, de transparante burger en voorbereidende stadia van transhumanisme die de machthebbers beschouwen als toekomst.
    (wochenblick.at)

Nederland voldoet volgens onderstaand artikel niet aan artikel 6 van het EVRM. U weet misschien dat het zogenaamde “publiekrechtelijke” bedrijf genaamd “Staat der Nederlanden” bij het private bedrijf genaamd Dun&Bradstreet is ingeschreven onder het DUNS nummer 402000004. De handelsnamen hiervan zijn: Staat der Nederlanden en Nederlandse regering.

Eigenlijk is de hele zogenaamde “Natie Nederland” één grote fraude. In elk geval sinds 1948, wat de startdatum is van het zogenaamde “publiekrechtelijke” bedrijf genaamd “Staat der Nederlanden”. Hierin staat Mark Rutte niet als premier te boek, maar als directielid.

Als concernstructuur wordt aangegeven dat het bedrijf Staat der Nederlanden de wereldwijde moedermaatschappij is van 424 bedrijven. HET BEDRIJF “Staat der Nederlanden” heeft 100% deelname in het bedrijf “Programmaministerie voor Jeugd en Gezin”, dat is ingeschreven bij hetzelfde private bedrijf onder Duns nummer: 489656880

De rechtelijke macht maakt deel uit van en is hierdoor onderhevig aan het systeem van wetgeving en dat zij hierdoor niet onafhankelijk is, dus niet onzijdig is, dus in elk geval objectief partijdig (wrakingsgrond 3.1) en hiermee dus direct al bij aanstelling meineed pleegt, omdat er in deze Postzone genaamd Nederland, geen ware Trias Politica is. Hiermee voldoet de Rechtspraak binnen de Postzone genaamd: “Nederland” niet aan artikel 6 van het Europese Verdrag voor de rechten van de Mens en de Fundamentele vrijheden.

Tenslotte nog een niet onbelangrijk detail: als Postkantoor op de havenkade is thans bekend: TNT N.V. te Hoofddorp. U leeft niet in een democratie, maar in een dictatuur van dit postkantoor. Dit postkantoor wordt aangestuurd vanuit de Universele Postunie dat op haar beurt wordt aangestuurd door het Vaticaan. De hoogste gezagdrager van deze Postzone is dus niet de zogenaamde: “Koning van het Koninkrijk der Nederlanden” en ook niet het directielid Mark Rutte, maar Zijne Goddelijke Genade Paus Fransiscus I als zichtbare in een driemanschap. (zwarte paus, grijze paus en de zichtbare witte paus).
    (krishnananda949)

Deze waanzin, waarop de abnormaliteit aan u wordt voorgeschoteld als iets normaals, moet ophouden. Het politieapparaat moet niet langer tegen de mensheid werken, maar voor de bevolking. Het zou ons moeten beschermen tegen tirannie en niet de tirannie moeten ondersteunen. Wetenschap zou onderbouwd moeten worden en geen angst moeten aanjagen. 5G zou, net zoals biomassacentrales, vaccinaties en PCR-testen, verboden moeten worden.

Door:
    “Elise Nijmegen”
    (voor www.ejbron.wordpress.com)

Lees ook:

The Trueman Show #39 Drs. Karen Hamaker-Zondag BELANGRIJK!
    (de bedoeling van de maatregelen worden hier duidelijk gemaakt)