Het bestaat niet, volgens de Canadese rechtbank!

• maandag 9 augustus 2021
  • Categorie: , , ,
  •  Het bewijst maar weer eens dat dit één grote medische mondiale fraude is......

Het bestaat niet, volgens de Canadese rechtbank!

(Door: “Elise Nijmegen”)

Om te beginnen goed nieuws uit Canada, waar de rechtbank niet heeft kunnen aantonen dat Covid-19 bestaat en alle maatregelen zullen nu moeten worden opgeheven. Het bewijst maar weer eens dat dit één grote medische mondiale fraude is, opgezet door mondiale dictatoriale instituten die controle willen over alles.
    bitchute.com

Maar dat is niet de enige doofpot die de media en de politiek voor u verborgen houden. Onderstaand artikel vertelt ons een heleboel over Nederland! Op 2 november 2020 vervaardigde president Donald J. Trump een EO (Executive Order) uit om de Grondwet van 1776 in de VS te herstellen. Deze grondwet zal, u kunt in het artikel lezen waarom, ook gelden voor bezet Europa.
    de-nieuwe-media.nl

Ook dokter Hodkinson uit Canada zei in een recente bijeenkomst van de gemeenteraad en publieke services; het is gewoon zo dat er hysterie bedreven wordt door de politiek en de media. Het is ongelofelijk gewoon! Dit is de grootste hoax ooit op een onwetend publiek. Covid-19 is niets meer dan een zwaar griepseizoen, het is niet Ebola, of Sars. Het is de politiek die als medicijnman fungeert en dat is een heel gevaarlijk spel.
    bitchute.com

Kijk, als corona dus niet bestaat, dan bestaan er ook geen varianten. Je kunt niet iets van niets maken al heeft de politiek daar, dat blijkt nu, wel talent voor. Dus u hoeft niet langer bang te zijn voor één van de vele verzonnen varianten die afgeleid zijn van iets dat niet bestaat… En er bestaat ook geen test voor de Delta-variant. Hoe kun je dan zeggen dat het zich verspreidt? Logica nietwaar…
    thegatewaypundit.com

En dan willen ze corona-paspoorten… Uitsluiting op medische gronden… Bestaan daar al geen wetten tegen? De politiek luistert naar de VN/het WEF en de WHO in plaats van naar de wensen en behoeftes van de Nederlandse bevolking, en daar gaan we met zijn allen verandering in brengen! In veel van deze neocommunistisch ingestelde mondiale organisaties zitten namelijk afstammelingen van de nazi’s, die nu opnieuw de greep op de macht over de wereldbevolking proberen te krijgen. In Engeland is het bedrijf dat de corona-paspoorten maakt, en daar dus ook grof geld mee verdient, in handen van de kleinkinderen van Joseph Goebbels.
    rumble.com

Laten we samen strijden tegen het globalisme en ervoor zorgen dat Nederland bevrijd wordt van mondiale dictaturen en globalistisch ingestelde politici, die hun ziel en zaligheid blijkbaar verkocht hebben aan de duivel. Nederland weer soeverein!! Laten we er samen voor zorgen dat de aangifte van Joost Knevel opgenomen en onderzocht wordt, zodat andere kinderen niet hetzelfde overkomt. Laten we een vuist maken tegen kindermisbruik en politieke, wetenschappelijke en rechtelijke corruptie waar de media gewoon aan mee werken. Alleen samen krijgen we de waarheid boven tafel en onze vrijheid terug.

Door:
    “Elise Nijmegen”