Empathie voor de burger is mondiaal uit het politieke beleid geschrapt

• zondag 1 augustus 2021
  • Categorie: , , , ,
  • Gelukkig worden steeds meer mensen wakker en komen in actie tegen deze mondiale tirannie waaraan de Nederlandse overheid meewerkt.

Empathie voor de burger is mondiaal uit het politieke beleid geschrapt

(Door: „Elise Nijmegen“)

In onderstaande video, Engels ondertiteld, hoort u meer informatie van Ricardo Delgado Bioestadistico over magnetisch grafeenoxide in de covid-19 injecties en hoe die de mensen veranderen in superconductors voor 5G, de vierde technische revolutie… Het potentieel voor lichamelijke schade is enorm. Mijns inziens zouden alle 5G masten sneller afgebroken moeten worden dan dat ze zijn opgezet! Een 5G-vrij soeverein Nederland!
    rumble.com

Microbioloog Sucharit Bhaki sprak bij de opening van een symposium georganiseerd door “Doctors for Covid Ethics”. Hij zei: „Empathie is de basis voor een vreedzaam leven en geluk. Om oorlog te voeren moet empathie onderdrukt worden. De oorlogsstokers hebben drie middelen tot hun beschikking om dit doel te bereiken: Geld, bedrog en angst. Op een gegeven moment zullen de mensen zich realiseren dat de wereld is gevoed met een narratief dat is gebaseerd op een duizelingwekkende reeks schaamteloze leugens.“ Bhaki doet een beroep op mensen om op te staan en zich te laten informeren. “Omwille van onze eens zo mooie wereld, omwille van onze kinderen, omwille van de toekomst van de mensheid.“
    frontnieuws.com

Onderstaand stuk heeft als titel: we leven in een fraude van ongekende omvang. En dat is ook zo natuurlijk.

Onze volksvertegenwoordigers in de Tweede Kamer, op een vijftal na, hebben hun ziel verkocht en werken nu voor buitenlandse dictatoriale instituten zoals de EU, het WEF, de WHO en de VN. We leven in een omgekeerde wereld, waarin het abnormale aan u wordt voorgeschoteld als zijnde iets goeds of normaals. Biomassa industrie, te krankzinnig voor woorden gewoon, bossen kappen en die dan vervolgens opstoken. 5G-masten installeren die schadelijk zijn voor de gezondheid van de mens, dier en flora, heel bizar. Alles vol zetten met windmolens die SF6 gas lekken… Massa-immigratie in Nederland, het is hier zeker nog niet druk genoeg en we wachten gemiddeld al 15 jaar op een huis. Ik vraag u, wie zijn die dwazen die dit soort dingen bedenken? Maar ik dwaal af. Onderstaand artikel gaat over de corona-hoax, de fraude die er gepleegd wordt door de cycli van de PCR-test te verhogen en zo valse positieven te “kweken”, iets dat de “pandemie” in stand houdt…
    dissident.one

En ook de media werken mee met de politiek, van hoor en wederhoor is geen sprake meer, kijk maar naar Joost Knevel die vaak in de kranten staat, maar die nog nooit een interview heeft gegeven aan desbetreffende kranten… De media zwijgen hardnekkig over de ongekend grote aantallen sterfgevallen (18.928 alleen al in ongeveer de helft van de EU) en ernstig letsel ( 18 miljoen) die optreden na de injecties – die zich nog in een experimentele fase bevinden en zelfs nog niet fase drie proeven hebben afgerond. De onwetende naïeve verkeerd voorgelichte burger is het experiment…

We zijn, zo laat het artikel terecht weten, getuige van een wereldwijde genocide en de uitvoering van een plan om de wereldbevolking te doen krimpen. Nooit eerder in de moderne of zelfs oude geschiedenis hebben regeringen over de hele wereld eensgezind gehandeld om een medische procedure aan hun bevolking op te dringen en alle tegenstanders die alarm proberen te slaan, onder wie tienduizenden artsen en wetenschappers, het zwijgen op te leggen.
    stichtingvaccinvrij.nl

Gelukkig worden steeds meer mensen wakker en komen in actie tegen deze mondiale tirannie waaraan de Nederlandse overheid meewerkt. Alle wetten in Nederland moeten getoetst worden aan de SDG-doelen van Agenda 2030 van de Verenigde Naties door middel van een SDG-test. Wist u dat? Dat de VN in samenwerking met de WHO en het WEF onze zogenaamde “Nederlandse volksvertegenwoordigers” in Den Haag dicteren?

Het is aan ons om voor verandering te zorgen aangezien we toch allemaal willen dat de kinderen in Nederland, alle kinderen, veilig zijn en onbezorgd en vrij kunnen opgroeien? Dat pedofilie, satanisme en salafisme, zaken die kinderen schade toebrengen, uit Nederland verdwijnen?

We willen toch allemaal dat de politie er weer is voor de burgers en niet, zoals al jaren het geval blijkt te zijn, er is om politici en andere beleidsmakers te beschermen die op een ongezonde manier van kinderen houden? Het zou toch normaal moeten zijn dat als je misbruikt bent door wie dan ook je daar aangifte van kunt doen? Dat je, als je weet wie jou iets aangedaan heeft, je ervan uit mag gaan dat dat dan ook onderzocht wordt door de politie?

Laten we er samen voor zorgen dat de Nederlandse overheid weet dat er een einde is gekomen aan hun krankzinnige globalistische beleid, dat we vreedzaam maar met standvastige zekerheid Nederland weer Nederland gaan maken en dat de schuldigen die mensen zonder gegronde reden hebben opgesloten, zonder geldige reden failliet hebben laten gaan en mensen zonder toestemming injecteren met een experimentele injectie, dus daarmee de Neurenbergcodes overtreden, gestraft worden!

Door:
    „Elise Nijmegen“