Uit een documentaire van 2010 blijkt: DNA-veranderingen bij mensen door mRNA 10 jaar geleden al mogelijk

• donderdag 1 juli 2021
  • Categorie: , ,
  • Een gastcommentaar door Christian Müller in Wochenblick van 22 juni 2021

1-7-2021

Wat is er zo fataal aan de Covid vaccins?  Deze vraag wordt vaak gesteld door mensen die al gevaccineerd zijn en die (kunnen) beweren dat zij geen noemenswaardige bijwerkingen hebben ondervonden.

Het fatale eraan is dat het gaat om een genetische modificatietechniek die nu voor het eerst officieel in de vorm van een vaccin op mensen wordt uitgeprobeerd, waardoor het natuurlijke immuunsysteem en indirect mogelijk ook het DNA, d.w.z. het genetisch materiaal, onherstelbaar wordt veranderd – met gevolgen op lange termijn, waarover we vooralsnog volledig in het duister tasten.

Genetische manipulatie op mensen al in 2010

Boodschapper-RNA als “therapie” wordt al lang onderzocht, bijvoorbeeld in verband met ongeneeslijke erfelijke ziekten.  Vanwege het enorme gevaar dat veranderingen in het genetisch materiaal met zich meebrengen, is gentechnologie als vaccin dan ook nog nooit in de buurt van goedkeuring gekomen.

ARD/ARTE documentaire uit 2010 laat duidelijk zien waarom dit zo is

Deze ARTE-documentaire van de bekroonde Zwitserse wetenschapsjournalist en dopingkenner Beat Glogger over genetische doping uit 2010(!) laat niet alleen heel begrijpelijk zien hoe het menselijke, biologische “besturingssysteem” werkt, maar ook hoe het misbruikt kan worden ten nadele van de mensheid.  Het wordt duidelijk waarom de dopingbestrijders ook toen al zo bang waren voor genetische doping en wat een enorm risico sporters nemen als ze het gebruiken.

Waarom worden we dan allemaal, inclusief onze kinderen, wereldwijd gedwongen tot een gen-inenting?

Waarom wordt een in feite onbeduidend virus van de luchtwegen, afkomstig uit een Chinees laboratorium als voorwendsel gebruikt voor directe of indirecte vaccinatieplicht?
    En waarom wordt dit laboratorium en het Gain-of-function onderzoek gefinancierd door dezelfde kringen die ons nu deze “vaccinatie” verkopen als “redding” uit de vermeende “epidemie”, voor miljarden van ons belastinggeld?

De gevolgen zullen in de komende herfst en winter duidelijk worden

Wereldwijd erkende deskundigen zoals Prof. Dr. Bhakdi, Prof. Dr. Cahill, Dr. Wolfgang Wodarg en vele anderen waarschuwen al maanden en vrezen dat deze genetische modificatie onherstelbare schade zal toebrengen aan het menselijk immuunsysteem. Zij gaan er zeer onomstotelijk van uit dat de door onze eigen cellen geproduceerde virussegmenten bijvoorbeeld volstrekt onvoorspelbare auto-immuunreacties en bloedstollingsstoornissen zullen veroorzaken in geval van een daadwerkelijke infectie met bijvoorbeeld een Corona- of SARS-virus. Deze hebben eigenlijk al plaatsgevonden.

48,5% van de Oostenrijkers en 49,7% van de Duitsers hebben vrijwillig (om op vakantie te “mogen” gaan) deze experimentele injecties bij zich laten uitvoeren. Het valt nog te bezien welke “supermutatie” of Delta- (Gamma-, Omega)- variant dan als verklaring zal moeten dienen wanneer gevaccineerden ernstig ziek worden. Hoe dan ook, nu al worden de “niet-gevaccineerden” in de paniekpropaganda van de mainstream media en binnenkort waarschijnlijk allen die in de zomer hun FFP2-masker niet goed hebben opgezet, aangewezen als de schuldigen van de mutaties.

Meer over het onderwerp: