Professor over coronaprik: dit is het meest gevaarlijke medische product uit de menselijke geschiedenis

• donderdag 22 juli 2021
  • Het vaccinatieprogramma tegen corona had in februari stilgelegd moeten worden, zei internist, cardioloog, epidemioloog en professor Peter McCullough in de Stew Peters Show.

22 juli 2021

Normaal gesproken wordt een middel na zo’n 50 onverklaarbare sterfgevallen van de markt gehaald. In de Verenigde Staten zijn inmiddels meer dan 12.000 sterfgevallen na coronavaccinatie geregistreerd, lichtte hij toe.

Dr. McCullough zei dat 86 procent van de overlijdens rechtstreeks kan worden gelinkt aan het vaccin. Dat er nu al 12.000 mensen zijn overleden, is volgens hem volstrekt onacceptabel. “Het [vaccin] gaat de geschiedenis in als het meest gevaarlijke biologische, medische product uit de menselijke geschiedenis.”

Giftig en ontzettend gevaarlijk

De professor benadrukte dat de prik giftig en ontzettend gevaarlijk is. Het spike-eiwit beschadigt weefsels en nadat het wordt aangemaakt, valt het lichaam zijn eigen cellen aan. In het bloed beschadigt het spike-eiwit bloedcellen en veroorzaakt het bloedstolsels.

Professor McCullough raadt iedereen af om het vaccin te nemen. Sterker nog: hij waarschuwt mensen om vooral geen prik te halen. “Als het vaccin eenmaal in het lichaam zit, kan het er niet meer uit en we hebben geen idee hoe we de complicaties, waarvan sommige dodelijk zijn, kunnen behandelen.”

Shedding

Hij zei ook dat mensen die besluiten het vaccin wel te halen er goed aan doen om twee tot vier weken uit de buurt van anderen te blijven omdat we nog te weinig weten over ‘shedding’, waarbij mensen het spike-eiwit mogelijk overdragen op anderen.