Kartelpartijen, medische fraude en doden door 5G!

• zaterdag 3 juli 2021
  • Categorie: , ,
  •  De tragische realiteit is dat dit allemaal voor niets was.

Kartelpartijen, medische fraude en doden door 5G!

(Door: “Elise Nijmegen”)

Gideon van Meijeren  van het Forum voor Democratie, de partij die wel durft te zeggen waar het allemaal om gaat, namelijk om de duistere communistische plannen van de VN en het WEF, hield een gepassioneerd betoog, maar zoals altijd als er wezenlijke dingen besproken worden, laten de kartelpartijen, die werken voor bovenstaande organisaties, het afweten.

De Covid-hoax loopt ten einde, de fraude die regeringen en zogenaamde wetenschappers hebben gepleegd worden u duidelijk uitgelegd in onderstaand artikel. De conclusie mag zijn dat fundamentele burgerrechten, mensenrechten en economische rechten werden geschonden onder aantoonbaar frauduleuze voorwendselen. De offers die we dachten te brengen voor het algemeen welzijn waren tevergeefs. Onwettige lockdowns demoraliseren de bevolking en verwoesten levens. De tragische realiteit is dat dit allemaal voor niets was. De enige manier om te voorkomen dat deze gebeurtenissen zich herhalen, is door niet alleen de oorsprong van het virus, mijns inziens ligt die rondom Koopmans en van Dissel, uitputtend te onderzoeken, maar ook alle corrupte en misplaatste beslissingen die zijn genomen door politici, NGO’s, volksgezondheidsorganisaties en wetenschappelijke instellingen sinds de noodlottige opkomst. De schuldigen die hieraan meewerken, zullen voor een tribunaal moeten verschijnen, zoveel levens die ze vernietigd hebben, zoveel doden en mensen met leed en met bijwerkingen, het is ongelofelijk triest.
    (tabletmag.com)

In november 2020 oordeelde een rechtbank in Portugal dat de PCR-test onbetrouwbaar is en dat verplichte quarantaine op basis van die testresultaten onwettig is. De rechters stelden ook dat een positieve PCR-test niet kan worden gebruikt om een besmetting vast te stellen. Een burgerpetitie heeft nu een rechtbank in Lissabon gedwongen om officiële gegevens over het aantal corona-doden te verstrekken. De “corona-doden” bleken in slechts 0,9% van de gevallen te zijn gestorven aan Covid. Tussen januari 2020 en april 2021 stierven niet 17.000, maar slechts 152 Portugezen aan Corona, aldus de rechtbank. Als het percentage in andere landen in dezelfde grootte ligt, en er is geen reden om aan te nemen dat dit niet zo is, dan zijn er op grote schaal misdaden tegen de mensheid gepleegd. Het Portugese blog andre-dias.net spreekt, geheel terecht, van fraude van ongekende omvang.
    (ninefornews.nl

Zoals gezegd zijn vele politici, zoals Rutte, Kaag, De Jonge, en andere politici van de “Nederlandse kartelpartijen” in dienst van buitenlandse communistisch ingestelde dictatoriale instituten zoals het WEF, dat landen dicteert hoe om te gaan met deze geplande corona” pandemie”. Het World Economic Forum stelt in een recent artikel dat om “kudde-immuniteit” te bereiken, want we gedragen ons ook als schapen op het moment, tegen de vermeende ziekte Covid-19, volksambtenaren gebruik moeten maken van “reclametheorie”, de manier waarop mensen denken en voelen over het krijgen van de injectie moeten manipuleren, gemeenschapsleiders en gezondheidswerkers  moeten gebruiken om propaganda te voeren en steekpenningen aan moeten bieden als stimulans om “sceptici” door de deuren van de plaatselijke vaccinatiecentra te krijgen. Ze hebben er zelfs een boekje met richtlijnen over uitgebracht.
    (frontnieuws.com)

Artsen moeten rekenen op vervolging, zo blijkt uit onderstaande video. Datzelfde geldt natuurlijk voor alle corrupte politici, wetenschappers, de media, geüniformeerden en andere mensen die hun gezonde verstand hebben ingewisseld voor een mondiale ideologie die mijns inziens niet goed is voor ons of voor toekomstige generaties Nederlanders.

De intenties van mondiale instituten voor de wereldbevolking zijn gebaseerd op communisme en controle. Met 5G, dat een zeer negatieve invloed heeft op uw gezondheid, in combinatie met AI en miljoenen camera’s, willen ze controle over elk deel van uw leven. Als u zich dan niet goed genoeg gedraagt, krijgt u minder water of minder elektriciteit. 5G-masten zijn niet alleen slecht voor ons, maar ook voor de natuur en mijns inziens zouden alle masten weer afgebroken moeten worden aangezien deze dienen om uw vrijheid en privacy nog meer in te perken.

Onderstaand bericht vertelt ons dat in een dorp in het Jaffrabad-district in India, waar onlangs 5G-torens zijn geïnstalleerd (rond april 2021) binnen 20 dagen na het installeren van de torens 32 dorpelingen stierven. Hun dood was snel en onvoorspelbaar zonder voorafgaande ziekte. De meesten die stierven waren tussen de 40 en 50 jaar oud, zo vertelden de dorpelingen. De dorpelingen eisen dat de torens worden verwijderd, en anders zullen ze de torens plat branden. Respect voor deze dappere dorpsbewoners! De 5G-dodentorens worden overal geïnstalleerd, inclusief de landelijke dorpen. Ze worden gebruikt om dorpelingen te vermoorden en vervolgens corona de schuld te geven van de doden. Dit zal ervoor zorgen dat de dorpelingen een injectie nemen, die ze anders nooit hadden genomen.
    (radiationdangers.com)

Medische fraude, corruptie, staatsgeheimen, invloed van buitenlandse dictaturen en geen enkele transparantie naar de Nederlandse bevolking, dat is Den Haag vandaag. Experimentele injecties geven zonder de bevolking daarover zorgvuldig te informeren, diezelfde dosis te gebruiken bij kinderen, een frauduleuze test gebruiken om een pandemie in stand te houden, geen aangiftes opnemen van overlevenden van satanistisch ritueel misbruik, een rechtszaak zonder uitgetypte stukken en met een gewraakte rechter, het kan allemaal in Nederland.

Laten we samen zorgen voor verandering, een verandering die de toekomst van onze kinderen veilig stelt, een toekomst waarin we weer trots mogen zijn op onszelf, ons land, onze eigen identiteit en cultuur en waar we zelf, aan de hand van echte volksvertegenwoordigers, de dienst uitmaken in plaats van corrupte politici met dubbele (financiële) belangen. Wij zijn Nederland en wij, vreedzaam maar standvastig, krijgen deze corrupte gevallen regering onder controle, en berecht!

Door:
    “Elise Nijmegen”